Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Tam zas bude spoustě lidí vadit, že se na tom podílí Bill Gates. Určitě v tom budou čipy, lidi je vdechnou a kdo ví, co se stane (firmu, která se tím zabývá, si jistě ctěný čtenář dohledá sám)
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
moje vozidla
koloběžka rychlostí 30km/h ujede 10km, rychlostí 15km/h ujede 25km.
fosil s 3litrovým motorem ujede rychlostí 90-120km/h 900km.
na německé dálnici ujede 200km za hodinu ale sežere přitom celou nádrž která jinak vystačí na tech 900km.
spotřeba 45l/100km ale je to zážitek
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Tvl, co to máš za tank ? Tolik mi nežrala Ani 8mi válcová Hemi... ( 6tilitr)....
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Potřebný výkon, kterému zhruba odpovídá spotřeba paliva, roste se třetí mocninou rychlosti. Některé palubní počítače řeší tuto zapeklitou situaci tak, že omezí zobrazené maximum spotřeby.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Elektromotorek, zase lepší než konkurence: https://news.cision.com/koenigsegg/r/qu ... u,c3495628
a k tomu měnič: https://news.cision.com/koenigsegg/r/ko ... d,c3465297
Někdy mě přijde, že Koenigsegg není Švéd a Musk není Američan (ve smyslu technického myšlení, kdy základem typické konstrukce je půlpalcový plech (USA) nebo "už to funguje, nebudeme na to sahat" (Švédsko).
a k tomu měnič: https://news.cision.com/koenigsegg/r/ko ... d,c3465297
Někdy mě přijde, že Koenigsegg není Švéd a Musk není Američan (ve smyslu technického myšlení, kdy základem typické konstrukce je půlpalcový plech (USA) nebo "už to funguje, nebudeme na to sahat" (Švédsko).
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Pro nás, kteří nevládneme tak bravurně hentím imperialistickým jazykem to už někdo přechroustal sem: https://www.garaz.cz/clanek/novinky-ze- ... .seznam.cz
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Elektromobily, jejich dojezdy tabulkové, reálné a rakouský soud: https://www.autoforum.cz/predstaveni/pr ... d=16471080
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Škodovka má problem s baterkami, v Dojčland prý už chytlo 5 Enyaqů.
Info od zaměstnance z MB (montuje do toho elektromotory).
Je něco někde v médiích?
Info od zaměstnance z MB (montuje do toho elektromotory).
Je něco někde v médiích?
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Kupte si elektromobil garantujeme vám dotaci, ale už vám nezaručíme, že s ním vyjedete až budete potřebovat. Tak by se dal stručně shrnout německý přístup k elektromobilitě a hlavně návrh nového zákona "O vyhlazení špiček". A i když je v tuto chvíli návrh toho zákona pro odpor veřejnosti smeten ze stolu, přijdou v důsledku konfrontace idejí elektromobility s realitou kapacity elektrorozvodné sítě i zdrojů elektřiny jiné. Zdroj: https://www.autoforum.cz/predstaveni/na ... tromobilu/
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
- exot
- Příspěvky: 3795
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Bez dotací a pri soucastnych rostoucích cenách elektriny s vyhledem na zákony ktere budou resit kdy lze nabijet se zacina elektromobilita jevit v poněkud jiném světle a to uz nejen jako ekologicko ekonomicky nesmysl.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Sice to BMW není, ale je to o elektromobilitě. Týká se to elektrokoloběžek a trochu jiného pohledu na ně.
https://www.youtube.com/watch?v=tttzKoZrJXo
https://www.youtube.com/watch?v=tttzKoZrJXo
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Tak jsem si dneska vyzkoušel jízdu s ENYAQ COUPÉ RS iV 82 kWh 220 kW 1° převodovka 4x4. Velice příjemné svezení a celkově povedené, líbivé auto. Jen pár km, za které jsem ovšem stihl ponížit stav nabití baterie o 5% Skoro co kilák to procento No asi jsem nejel úplně tím stylem, který by baterkám vyhovoval Vyzkoušel jsem i výjezd od baráku minimální rychlostí - obrovská výhoda elektromotoru, že má výkon i v nízkých otáčkách byla v tom prďáku poznat.
Závěrem, i když to není auto co bych chtěl mít doma, musím říci, že se mi líbí a je v tom pěkné svezení. Škoda jen, že elektromobilitu tlačí vrchnost na sílu a není dána volnost přirozenému vývoji.
Závěrem, i když to není auto co bych chtěl mít doma, musím říci, že se mi líbí a je v tom pěkné svezení. Škoda jen, že elektromobilitu tlačí vrchnost na sílu a není dána volnost přirozenému vývoji.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.