Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
- Atlan
- Příspěvky: 9506
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Mozno mal zapnuty ohrev na sedacke. Hold same vyhody ma elektromobilita, este ze nezostal niekde vysiet to uz by bol tuhy. V Zime a kalamite sa elektromobilom nejazdu
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
A proč jsi mě nevzal sebou?Mohli jsme si udělat krásnej víkend.Přenocování,stravu a zábavu bych zajistil.Cobrow píše: ↑pon led 31, 2022 7:20 pm No, pátek odpo a sobota dopo - to byla cesta !
V pátek Brno, Nové Město n.M, Česká Skalice . Chtěl jsem jet ze Studnice na Hlinsko, ale po 7 km jsem to otočil a jel přes Žďár. I tak výživný 198 km 3,5 hod.
V sobotu trochu lepší .... nájezd na D11 u Hořenic a už to valilo .
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Hmmm ...jsem byl pracovně, tak příště
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
To máš 94Ah nebo 120Ah ... na 60Ah se neptámpeyrak píše: ↑pon led 31, 2022 7:07 pm Já jel včera do Prahy, tam jsem 5 hodin schůzoval a pak zase domů. Jedna cesta 144km, z toho asi 110 po dálnici, jel jsem jen v mikině, topení na 16°, tempomat na 115km/h, rychlejší bych to neudržel na cestě kvůli tomu větru (ani mě skoro nikdo nepředjížděl, jeli tak všichni), dojel jsem na černý most do ikea, 20 minut nabíjení a nákup, pak do cíle, jednání bylo v hotelu s bezplatnou nabíječkou, 2 hodiny před odjezdem nastal v celé čtvrti blackout už bylo nabito. Cesta domů s větrem v zádech byla na pohodu a dojel jsem dom se zbývajícím dojezdem 17km. Za mě naprostá pohoda a v ničem mě to neomezilo.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
94Ah
v kolika stupních jezdíte v autě? mít tam 20, tak usínám, a ne, sedačku jsem zaplou neměl
v kolika stupních jezdíte v autě? mít tam 20, tak usínám, a ne, sedačku jsem zaplou neměl
- Veteranista!
- Příspěvky: 2416
- Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
20 mám v létě a na krátké trasy, jinak 22.
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Abych dopsal ten příběh.
Vybral jsem si o Vánocích v Ikea v Ostravě lampičku. Když jsem tam hned začátkem ledna jsem si pro ni jel... a nebyla... Nejbližší v Brně.
Koukám poštovné 300Kč... no nic kolega z práce jezdí do Brna často, řeknu mu.
A tak se to vleklo a on tam jel a zapomněl a pak nejel.... tak mu říkám vezmeš mi to nebo si to mám tedy objednat. Na čemž se mi dostalo odpovědi stylem "jezdíš zadarmo si tam zajeď"
Čímž mě za A - nasral, za B - vyprovokoval
Plán byl prostě tam a zpět zajet zadarmo - tedy "sockovat" na nabíječkách zdarma. Ráno bylo asi -3C a auto mě čekalo před barákem vytopeno z baterky. Jízda do práce cca 25 km. Auto opět čekalo vytopeno na odjezd. Našel jsem si že nabíjet zadarmo a rychle jde u Lidlu v Olomouci což je cca 94km. Dojezd s rezervou tak jsem zasekl tempomat na 110- 130km/h podle povolené rychlosti a jedem. První zásek byl v Olomouci. Centrum totálně zasekané takže půl hodiny v háji. Dojezd když jsem přijel na nabíječku asi 9km. Dám to na nabíječku a jdu nakupovat s jakýmsi divným pocitem. Po nákupu se vracím k autu (koupil jsem si z pocitu viny k jídlu i ponožky). Tam už bylo druhé auto ve kterém čekala paní až se uvolní nabíječka. Když mě viděla jak přicházím s nákupem už vystupovala. Jenže koukám a na dojetí do Brna a zpátky nabito málo... Po pár minutách už se na mě tvářila dost nepříjemně takže jsem se raději vydal směr Brno předpisovými 110km/h. S tím že budu nabíjet cestou zpátky v zas u Lidlu v nějaké vesničce mezi Brnem a Olomoucí.
No nakoupil jsem v Ikei (nepochopil jsem proč zrovna zde není nabíječka - pouze jedna pomalá úplně s prominutím v prdeli).
Vyjel jsem a po celém dni mě to fakt už nebavilo takže kašlat na nějaký sjezd k Lidlu a jel jsem na Rohlenku kde je zajímavá nabíječka PRE snad s 15" displejem. Poprvé jsem si tedy vyzkoušel nabíjecí roaming když jsem se přihlásil čipem EON. No byla tam nuda... nikde nic.... takže jsem pokračoval již ne moc úspornou jízdou do Olomouce ke Globusu - chtěl jsem si nakoupit svačinu do práce a tak. Nabito na 91% takže valím domů... no to by tam nesměl být ten Ford co mě předjel a zpomalil a předjel a prostě... Takže jsem se začal pohybovat v rychlostech 150-160km/h v před Ostravou mi navigace řekla, že cílový bod zájmu (tedy domov) je mimo jízdní dosah vozidla . Tak jsem mu dal trochu cucnout v Klimkovicích. A hurá domů.
Po celou dobu si topím na 19-22C podle toho jestli svítí slunko, přijdu zrovna zmrzlý....
Závěr:
Nechápu lidi jenž dokáží "sockovat" a ještě se tím chlubit jak se dá jezdit zadarmo
Pojíždění v kolonách má naprosto nepatrný vliv na dojezd.
Dálnice je pro EV vražda a každé navýšení rychlosti má neuvěřitelný vliv na spotřebu.
Jízda EV po dálnici je dražší než fosilem
Nabíjení na delší trase je zábavné to první. Každé další je poněkud nuda.
Mám REXe takže pořád jsem měl v záloze nějakých 100km na benzín.
Vybral jsem si o Vánocích v Ikea v Ostravě lampičku. Když jsem tam hned začátkem ledna jsem si pro ni jel... a nebyla... Nejbližší v Brně.
Koukám poštovné 300Kč... no nic kolega z práce jezdí do Brna často, řeknu mu.
A tak se to vleklo a on tam jel a zapomněl a pak nejel.... tak mu říkám vezmeš mi to nebo si to mám tedy objednat. Na čemž se mi dostalo odpovědi stylem "jezdíš zadarmo si tam zajeď"
Čímž mě za A - nasral, za B - vyprovokoval
Plán byl prostě tam a zpět zajet zadarmo - tedy "sockovat" na nabíječkách zdarma. Ráno bylo asi -3C a auto mě čekalo před barákem vytopeno z baterky. Jízda do práce cca 25 km. Auto opět čekalo vytopeno na odjezd. Našel jsem si že nabíjet zadarmo a rychle jde u Lidlu v Olomouci což je cca 94km. Dojezd s rezervou tak jsem zasekl tempomat na 110- 130km/h podle povolené rychlosti a jedem. První zásek byl v Olomouci. Centrum totálně zasekané takže půl hodiny v háji. Dojezd když jsem přijel na nabíječku asi 9km. Dám to na nabíječku a jdu nakupovat s jakýmsi divným pocitem. Po nákupu se vracím k autu (koupil jsem si z pocitu viny k jídlu i ponožky). Tam už bylo druhé auto ve kterém čekala paní až se uvolní nabíječka. Když mě viděla jak přicházím s nákupem už vystupovala. Jenže koukám a na dojetí do Brna a zpátky nabito málo... Po pár minutách už se na mě tvářila dost nepříjemně takže jsem se raději vydal směr Brno předpisovými 110km/h. S tím že budu nabíjet cestou zpátky v zas u Lidlu v nějaké vesničce mezi Brnem a Olomoucí.
No nakoupil jsem v Ikei (nepochopil jsem proč zrovna zde není nabíječka - pouze jedna pomalá úplně s prominutím v prdeli).
Vyjel jsem a po celém dni mě to fakt už nebavilo takže kašlat na nějaký sjezd k Lidlu a jel jsem na Rohlenku kde je zajímavá nabíječka PRE snad s 15" displejem. Poprvé jsem si tedy vyzkoušel nabíjecí roaming když jsem se přihlásil čipem EON. No byla tam nuda... nikde nic.... takže jsem pokračoval již ne moc úspornou jízdou do Olomouce ke Globusu - chtěl jsem si nakoupit svačinu do práce a tak. Nabito na 91% takže valím domů... no to by tam nesměl být ten Ford co mě předjel a zpomalil a předjel a prostě... Takže jsem se začal pohybovat v rychlostech 150-160km/h v před Ostravou mi navigace řekla, že cílový bod zájmu (tedy domov) je mimo jízdní dosah vozidla . Tak jsem mu dal trochu cucnout v Klimkovicích. A hurá domů.
Po celou dobu si topím na 19-22C podle toho jestli svítí slunko, přijdu zrovna zmrzlý....
Závěr:
Nechápu lidi jenž dokáží "sockovat" a ještě se tím chlubit jak se dá jezdit zadarmo
Pojíždění v kolonách má naprosto nepatrný vliv na dojezd.
Dálnice je pro EV vražda a každé navýšení rychlosti má neuvěřitelný vliv na spotřebu.
Jízda EV po dálnici je dražší než fosilem
Nabíjení na delší trase je zábavné to první. Každé další je poněkud nuda.
Mám REXe takže pořád jsem měl v záloze nějakých 100km na benzín.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Jsem fosil.
Ale nikdy by mne nenapadlo že v jednadvacátém století se stane každá delší cesta s tou krásnou elektrobudoucností takovým adrenalinovým zážitkem srovnatelným snad jen se začátky motorismu, když paní Benzová s dětmi jela na návštěvu rodičů s manželovou tříkolkou..
Vždycky myslet den dopředu, aby bylo nabito, naplánovat trasu podle hustoty a výkonu nabíječek po trati, modlit se aby nabíječka nebyla obsazena, případně si v boji vybojovat zásuvku a kabel
a vrčet a odhánět další zájemce. Za jízdy si hlídat každý stupeň tepla v kabině a nenechat se vyprovokovat k zbytečnému přišlápnutí na plyn, hlídat si tarify kolik kde kilowat a za co, nikdy nevědět jak a v kolik se vrátím domů a pro jistotu mít stále přítele na drátě, co mne v případě že něco neklaplo vyzvedne někde na parkovišti nebo dotáhne dom? Na tolik adrenalinu už se necítím, dokud to půjde zůstanu dál nudným fosilem.
Kamarád mi vyprávěl o hloubkovém potápění, všechny ty věci o flaškách, ventilech, tlacích, rezervních lahvích, zajištění, dekompresních přestávkách a všeho kolem toho. Připadá mi to tak nějak podobné.
Ale nikdy by mne nenapadlo že v jednadvacátém století se stane každá delší cesta s tou krásnou elektrobudoucností takovým adrenalinovým zážitkem srovnatelným snad jen se začátky motorismu, když paní Benzová s dětmi jela na návštěvu rodičů s manželovou tříkolkou..
Vždycky myslet den dopředu, aby bylo nabito, naplánovat trasu podle hustoty a výkonu nabíječek po trati, modlit se aby nabíječka nebyla obsazena, případně si v boji vybojovat zásuvku a kabel
a vrčet a odhánět další zájemce. Za jízdy si hlídat každý stupeň tepla v kabině a nenechat se vyprovokovat k zbytečnému přišlápnutí na plyn, hlídat si tarify kolik kde kilowat a za co, nikdy nevědět jak a v kolik se vrátím domů a pro jistotu mít stále přítele na drátě, co mne v případě že něco neklaplo vyzvedne někde na parkovišti nebo dotáhne dom? Na tolik adrenalinu už se necítím, dokud to půjde zůstanu dál nudným fosilem.
Kamarád mi vyprávěl o hloubkovém potápění, všechny ty věci o flaškách, ventilech, tlacích, rezervních lahvích, zajištění, dekompresních přestávkách a všeho kolem toho. Připadá mi to tak nějak podobné.
4011, 25 A, Zebra, Prcek
Padá chlápek z mrakodrapu a v každém patře říká - Ještě je to dobrý..
Padá chlápek z mrakodrapu a v každém patře říká - Ještě je to dobrý..
- Atlan
- Příspěvky: 9506
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Lenze vy stale nachapete ze tie male auta su do mesta a max tak ak byvate 50km od mesta. Ked chcete cestovat dialkovo kupte si Teslu alebo fosila.
To je ako ked si kupis 600w vrtacku a ides rozbijat 50m chodnika, to je vasa logiga a potom nadavate ze to trva dlho rozbit beton v chodniku.
To je ako ked si kupis 600w vrtacku a ides rozbijat 50m chodnika, to je vasa logiga a potom nadavate ze to trva dlho rozbit beton v chodniku.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Mám jedno auto (na ropu) a jezdím jak okolo komína, tak i na dlouhé štreky. Kdykoliv přijdu k autu, tak jedu. Tankuji po tisíci kilometrech. Naprosto vyhovující. Je na tom něco špatného?
Chodník patří obci, proč bych ho měl rozbíjet? Ať se obec postará.
Chodník patří obci, proč bych ho měl rozbíjet? Ať se obec postará.
Naposledy upravil(a) hobr dne stř úno 02, 2022 9:49 am, celkem upraveno 2 x.
"Pokud nám vládnou špatní lidé, nemůžeme čekat lepší časy..."
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
můj názor je ,že pokud elektroauto tak pro člověka který má stálý přístup k elektřině . Potom dojezd elektro cca 80- 100 km aby člověk s tím zvládnul cestu do práce, nákupy - obsluha rodiny - na elektřinu a k tomu motor na plyn ,naftu ,benzin s dojezdem 250 km.
Vychází mě že je to auto pro satelitní městečka a vesnice. O ceně nemluvím ,ta by byla věcí politiků.Ovšem dnešní článek na seznamu o zelené energii tomu moc neodpovídá, že by politici shlédli z výšin dolů mezi lidi kteří řeší problémy které oni vymyslí.
Vychází mě že je to auto pro satelitní městečka a vesnice. O ceně nemluvím ,ta by byla věcí politiků.Ovšem dnešní článek na seznamu o zelené energii tomu moc neodpovídá, že by politici shlédli z výšin dolů mezi lidi kteří řeší problémy které oni vymyslí.
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Auta na elektriku jsou slepá ulička. A s ekologií to nemá nic společného...
Matně si vzpomínám, že jeden poslanec (tuším Benda?), chtěl žít za "normální" peníze (co bere plebs). Vydržel to chvílu a pak řekl že se to nedá...
Matně si vzpomínám, že jeden poslanec (tuším Benda?), chtěl žít za "normální" peníze (co bere plebs). Vydržel to chvílu a pak řekl že se to nedá...
"Pokud nám vládnou špatní lidé, nemůžeme čekat lepší časy..."
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
to popisuješ plug in hybrid, v tom je budoucnostduchodce píše: ↑stř úno 02, 2022 9:47 am můj názor je ,že pokud elektroauto tak pro člověka který má stálý přístup k elektřině . Potom dojezd elektro cca 80- 100 km aby člověk s tím zvládnul cestu do práce, nákupy - obsluha rodiny - na elektřinu a k tomu motor na plyn ,naftu ,benzin s dojezdem 250 km.
malej traktorista v malým traktoru
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Každé navýšení rychlosti má drastický vliv na spotřebu obecně bez ohledu na typ pohonu, odpor vzduchu roste s druhou mocninou rychlosti. Co si budeme povídat ta I3 je dost krabice s nijak zázračným Cx.
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Podle mě je budoucnost výroba syntetických paliv (benzín, nafta) za použití OZE. Tam by nemuselo vadit, že zrovna nesvítí, nebo nefouká a hustota uložené energie v obou palivech ještě dlouho nebude jiným způsobem ani dosažena, natož překročena. Spalovací motor dnes už zdaleka nevypouští tolik škodlivých látek , někde se psalo, že výfuková směs z moderního dieselu ve velkých městech jako je třeba Mnichov je čistší než na vstupu. Jo jednou až někdo vymyslí baterie, které zvládnou takovou hustotu ...
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.