Elektromobilita reálně - BMW I3 REX

"U zastřeleného kozla"

Moderátoři: rezis, Leo

Zpráva
Autor
duchodce
Příspěvky: 4452
Registrován: pát lis 16, 2007 9:49 pm
Bydliště: Východočech

Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX

#166 Nový příspěvek od duchodce »

Měl bych dotaz .Motal jsem se kolem Brna spíš opo okreskách a dojel jsem elektroauto -vzadu bylo Cona víc nevím. Co jsem ale zjistil -jel jsem za ním asi 20km- za tou potvorou se docela blbě jelo . Ono to zpomalovalo o dost víc než můj benziňák ,takže jsem musel hlídat vzdálenost a naopak do kopečka to jelo plynuleji takže jsem ho musel dojíždět a dolů z kopce brzdit,protože on měl asi zapnutou rekuperaci .Je to jenom můj poznatek?
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....

Uživatelský avatar
Cobrow
Příspěvky: 3511
Registrován: ned úno 13, 2011 8:50 pm
Bydliště: Brno

Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX

#167 Nový příspěvek od Cobrow »

Nevím, jestli elektro nebude vyhovovat 20, nebo 50, nebo 80% lidí....
Ale tady víc , než kdekoliv jinde platí, že každá liška chválí svůj ohon ( bez ohledu na kvalitu, přínos)

duchodce
Příspěvky: 4452
Registrován: pát lis 16, 2007 9:49 pm
Bydliště: Východočech

Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX

#168 Nový příspěvek od duchodce »

Ale mě elektroauta nevadí. Pouze bych rád věděl jestli je to autem nebo řidičem že s tím neumí.....Vždyť i za některým spalovákem je hrůza jet ,aby člověk byl jak ostříž co zrovna bude řidič vyvádět...Přez ves 40 ale za vsí na horizontu kam nevydí 140 ,člověk má strach aby ho z toho nemusel někde tahat. Předjet se nedá po rovině ho máte zase před sebou.....
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....

fikejz
Příspěvky: 6155
Registrován: čtv dub 28, 2011 10:33 am
Bydliště: Malé Svatoňovice

Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX

#169 Nový příspěvek od fikejz »

Nějaké procento bude rekuperací, ale cca devadesát procent vadným článkem mezi volantem sedačkou a pedály!
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.

duchodce
Příspěvky: 4452
Registrován: pát lis 16, 2007 9:49 pm
Bydliště: Východočech

Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX

#170 Nový příspěvek od duchodce »

No je tu další alternativa pro pohon vodíkem..... Ponechám stranou výrobu vodíku. To je opět otázka zdali ,jak a za kolik a rozumné posouzení vlivu na planetu.Zrovna tak jako u elektřiny. Umyslně nepíšu na ekologii ,tam to vyjde tak jak to ekoteroristé potřebují.
https://www.autoforum.cz/technika/revol ... d=13241817
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 3944
Registrován: úte črc 03, 2007 10:29 pm
Bydliště: Dithmari villa

Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX

#171 Nový příspěvek od rezis »

Je to tím článkem mezi volantem a pedály. Jenže.... je to v podstatě styl jízdy s EV. Taky si kolikrát říkám, že jet za mnou fosilem dal bych si po hubě. Vidíš v dáli značku tak už máš cca vyzkoušenou vzdálenost kdy prostě povolíš pedál, vidíš značku kde budeš zrychlovat ho přišlápneš... Když jezdíš EV sem tam neděláš to, když dlouho tak se to tak nějak naučíš a nepřijde ti to nijak divné. Další specifikum je kdy vjíždíš třeba do kruháče a jsi schopen se vlézt plynule do mezery mezi auty. To lidi moc nečekají, nebo na malých kruháčích kde ty jsi rychlejší a ten co ti vlastně dává přednost je překvapený neboť tě tam nečeká.... prostě když sleduješ jedoucí auta po městě poznáš podle stylu na 99% které je EV.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15815
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX

#172 Nový příspěvek od oco13 »

Lenže ja na svojich obvyklých trasách takto jazdím s fosilom. Na ceste do roboty , čo je 50km cez dediny, nešlapnem na brzdu - až keď parkujem pred firmou. A do medzery medzi autami na kruháči sa triafam z jazdy odjakživa- sice občas z toho kruháča spravím dvojprudovku, ale len sem tam. :typek:

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 3944
Registrován: úte črc 03, 2007 10:29 pm
Bydliště: Dithmari villa

Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX

#173 Nový příspěvek od rezis »

oco13: jenže když ty dáš nohu z plynu je to něco jiného když kdy ji dám dolu já. Když ji dám dolu já je to jako by jsi přišlápl brzdu a docela dost. tedy za mnou bys neustále jezdil brzdy plyn...
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme

Sadra17
Příspěvky: 6129
Registrován: ned led 01, 2012 11:59 pm
Bydliště: Netolice

Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX

#174 Nový příspěvek od Sadra17 »

I ve fosilu brzdy skoro nepoužívám :-/ přední jsou po mých 50 tisicích lehce za polovinou za to zadní už třetí sada :'(
malej traktorista v malým traktoru

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15815
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX

#175 Nový příspěvek od oco13 »

Ja som to pochopil že ev spomaluje viac kvoli rekuperácii, len som to uviedol ako že zvyky šoféra môžu byť rovnaké bez ohladu na palivo. :typek:

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 3944
Registrován: úte črc 03, 2007 10:29 pm
Bydliště: Dithmari villa

Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX

#176 Nový příspěvek od rezis »

Jo jen pak ve fosilu musíš použít brzdy což ti přijde nelogické. A pro řidiče nerváky je to jak červený hadr na býka. Prostě je to trochu jiné.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15815
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX

#177 Nový příspěvek od oco13 »

EVčko nemá tempomat?

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14606
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX

#178 Nový příspěvek od DYK »

Rezisu a není to "brždění" dáno nastavením rekuperace? Nezdá se mě, že by elektry neuměli plachtit. Že si ta auta sama během provozu přibržďují pro údržbu brzd taky chápu. Děje se tak nezávisle na řidiči.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

chobotek
Příspěvky: 10615
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX

#179 Nový příspěvek od chobotek »

Nastavit to jde, ale pokud si pamatuju, je to možné ve třech stupních a "vypnuto" mezi nimi není.
Tohle je jedna z věcí, co mě na tom srala (i3 bez REXe), čekal jsem, že auto bude plachtit a brzdový pedál bude ovládat rekuperaci a maření energie v brzdách přijde na řadu až při požadavku na prudké brždění.
(Jinak brzdové destičky na fosilech měním po více jak 150tis. ;-))
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 3944
Registrován: úte črc 03, 2007 10:29 pm
Bydliště: Dithmari villa

Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX

#180 Nový příspěvek od rezis »

Ono jako regulaci rekuperace má a nemá... Dají se tam měnit jízdní režimy jenže tím se změní i nastavení např. klimatizace, akcelerace a nevím ještě čeho. Tedy nepoužívám to. Ale dnes většina aut to má...

Jinak on opravdu puštěním pedálu velice rázně rekuperuje. Potom co se dotknu brzdového pedálu zvýší rekuperaci a až nakonec brzdí brzdami. Jde to poznat třeba v zimě kdy je baterka nabitá, studená a on nemá kam rekuperovat - brzdový pedál se chová úplně jinak.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme

Odpovědět

Zpět na „Putyka“