Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Měl bych dotaz .Motal jsem se kolem Brna spíš opo okreskách a dojel jsem elektroauto -vzadu bylo Cona víc nevím. Co jsem ale zjistil -jel jsem za ním asi 20km- za tou potvorou se docela blbě jelo . Ono to zpomalovalo o dost víc než můj benziňák ,takže jsem musel hlídat vzdálenost a naopak do kopečka to jelo plynuleji takže jsem ho musel dojíždět a dolů z kopce brzdit,protože on měl asi zapnutou rekuperaci .Je to jenom můj poznatek?
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Nevím, jestli elektro nebude vyhovovat 20, nebo 50, nebo 80% lidí....
Ale tady víc , než kdekoliv jinde platí, že každá liška chválí svůj ohon ( bez ohledu na kvalitu, přínos)
Ale tady víc , než kdekoliv jinde platí, že každá liška chválí svůj ohon ( bez ohledu na kvalitu, přínos)
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Ale mě elektroauta nevadí. Pouze bych rád věděl jestli je to autem nebo řidičem že s tím neumí.....Vždyť i za některým spalovákem je hrůza jet ,aby člověk byl jak ostříž co zrovna bude řidič vyvádět...Přez ves 40 ale za vsí na horizontu kam nevydí 140 ,člověk má strach aby ho z toho nemusel někde tahat. Předjet se nedá po rovině ho máte zase před sebou.....
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Nějaké procento bude rekuperací, ale cca devadesát procent vadným článkem mezi volantem sedačkou a pedály!
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
No je tu další alternativa pro pohon vodíkem..... Ponechám stranou výrobu vodíku. To je opět otázka zdali ,jak a za kolik a rozumné posouzení vlivu na planetu.Zrovna tak jako u elektřiny. Umyslně nepíšu na ekologii ,tam to vyjde tak jak to ekoteroristé potřebují.
https://www.autoforum.cz/technika/revol ... d=13241817
https://www.autoforum.cz/technika/revol ... d=13241817
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Je to tím článkem mezi volantem a pedály. Jenže.... je to v podstatě styl jízdy s EV. Taky si kolikrát říkám, že jet za mnou fosilem dal bych si po hubě. Vidíš v dáli značku tak už máš cca vyzkoušenou vzdálenost kdy prostě povolíš pedál, vidíš značku kde budeš zrychlovat ho přišlápneš... Když jezdíš EV sem tam neděláš to, když dlouho tak se to tak nějak naučíš a nepřijde ti to nijak divné. Další specifikum je kdy vjíždíš třeba do kruháče a jsi schopen se vlézt plynule do mezery mezi auty. To lidi moc nečekají, nebo na malých kruháčích kde ty jsi rychlejší a ten co ti vlastně dává přednost je překvapený neboť tě tam nečeká.... prostě když sleduješ jedoucí auta po městě poznáš podle stylu na 99% které je EV.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Lenže ja na svojich obvyklých trasách takto jazdím s fosilom. Na ceste do roboty , čo je 50km cez dediny, nešlapnem na brzdu - až keď parkujem pred firmou. A do medzery medzi autami na kruháči sa triafam z jazdy odjakživa- sice občas z toho kruháča spravím dvojprudovku, ale len sem tam.
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
oco13: jenže když ty dáš nohu z plynu je to něco jiného když kdy ji dám dolu já. Když ji dám dolu já je to jako by jsi přišlápl brzdu a docela dost. tedy za mnou bys neustále jezdil brzdy plyn...
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
I ve fosilu brzdy skoro nepoužívám přední jsou po mých 50 tisicích lehce za polovinou za to zadní už třetí sada
malej traktorista v malým traktoru
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Ja som to pochopil že ev spomaluje viac kvoli rekuperácii, len som to uviedol ako že zvyky šoféra môžu byť rovnaké bez ohladu na palivo.
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Jo jen pak ve fosilu musíš použít brzdy což ti přijde nelogické. A pro řidiče nerváky je to jak červený hadr na býka. Prostě je to trochu jiné.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Rezisu a není to "brždění" dáno nastavením rekuperace? Nezdá se mě, že by elektry neuměli plachtit. Že si ta auta sama během provozu přibržďují pro údržbu brzd taky chápu. Děje se tak nezávisle na řidiči.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Nastavit to jde, ale pokud si pamatuju, je to možné ve třech stupních a "vypnuto" mezi nimi není.
Tohle je jedna z věcí, co mě na tom srala (i3 bez REXe), čekal jsem, že auto bude plachtit a brzdový pedál bude ovládat rekuperaci a maření energie v brzdách přijde na řadu až při požadavku na prudké brždění.
(Jinak brzdové destičky na fosilech měním po více jak 150tis. )
Tohle je jedna z věcí, co mě na tom srala (i3 bez REXe), čekal jsem, že auto bude plachtit a brzdový pedál bude ovládat rekuperaci a maření energie v brzdách přijde na řadu až při požadavku na prudké brždění.
(Jinak brzdové destičky na fosilech měním po více jak 150tis. )
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Ono jako regulaci rekuperace má a nemá... Dají se tam měnit jízdní režimy jenže tím se změní i nastavení např. klimatizace, akcelerace a nevím ještě čeho. Tedy nepoužívám to. Ale dnes většina aut to má...
Jinak on opravdu puštěním pedálu velice rázně rekuperuje. Potom co se dotknu brzdového pedálu zvýší rekuperaci a až nakonec brzdí brzdami. Jde to poznat třeba v zimě kdy je baterka nabitá, studená a on nemá kam rekuperovat - brzdový pedál se chová úplně jinak.
Jinak on opravdu puštěním pedálu velice rázně rekuperuje. Potom co se dotknu brzdového pedálu zvýší rekuperaci a až nakonec brzdí brzdami. Jde to poznat třeba v zimě kdy je baterka nabitá, studená a on nemá kam rekuperovat - brzdový pedál se chová úplně jinak.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme