Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
- exot
- Příspěvky: 3795
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Procitam tohle vlakno a v podstate vse je fyzika.Je to jako s naradim akucka je supr ale motorovku bych si na baterky nikdy neporidil.Na jezdeni po meste a kratsi vzdalenosti " kolem komina" urcite naprosto super .Cena jde jako u vseho na baterku nahoru.
Bohuzel obavam se ekoteroristi a eurozeleni nam jeste pekne zavaří nakonec staci se podivat do holandska nebo na sever kde je tohle elektrosilenstvi asi nejdál.Jinak nakladni doprava o je teprv dobrej ulet(predevsim po strance ekonomicke).Proste vse ma sve pro a proti!
Bohuzel obavam se ekoteroristi a eurozeleni nam jeste pekne zavaří nakonec staci se podivat do holandska nebo na sever kde je tohle elektrosilenstvi asi nejdál.Jinak nakladni doprava o je teprv dobrej ulet(predevsim po strance ekonomicke).Proste vse ma sve pro a proti!
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Jak jsem psal ,na ježdění kolem komína akorát. O co je výroba "ekologicky" zdravější nebo není je otázka. Já si myslím ,že výroba baterek a přenos a zpracování energie zatěžuje ekologii víc nežli ropáci . U ropáků je energie čerpána , upravována, převezena a spotřebována. Logistika je již vybudována a ví se jak co nejméně zatížit prostředí. . U elektriky výroba panelů , větráků , zpracování pro přenos,vytvoření dopravních cest přenosu vysokých výkonů , následná přeměna na "spotřební " elektřinu, a následné časově náročné nalití do ekologicky velmi nešetrných baterií.Výroba těch různých měničů která není úplně ekologická, , položení milionů km kabelů. Je pravda že zpracování ropy je náročnější ale vznikají vedlejší spotřební produkty na druhou stranu i větší ekologické zatížení.Kam to ekologičtí teroristé dotlačí je otázka. No ono až se "ne"vyřeší kovid ,myslím že budou asi jiné starosti a tohle se buď vyřeší samo ať tam nebo tam . A nebo budem rádi za ropáky a příděl PHM na měsíc jako to bylo za komunistů jeden čas a opět se rozvine hromadná doprava z každé vesnice která má logiku. . A naši velkopodnikatelé budou muset zkousnout ,že se musí přizpůsobit dopravě a ne "Naše firma vyžaduje naprostou flexibilitu a vaše problémy s dopravou jsou váš problém".Bude ještě legrace , občas smrtelná..
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Jenom pro Boha nehledejte nějakou ekologii v eletromibilech. Ty mají výfuky jen prostě jinde. Jak při výrobě, tak likvidaci. No a taky vezměte do úvahy, že je už celkem blízko "syntetický" benzín.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Syntetický benzín je technologie zvládnutá skoro století. Způsobů, jak se k němu dostat je několik desítek (a další stále přibývají) a jak se to nakonec (u)dělá závisí jen na daňovém zatížení - až je to daň z uhlíkatých paliv, tak různá forma dotací. Mě se nejvíc líbí metanol, to je technologicky zvládnuté dokonale a úprava motorů je snadná. Jenže je to jed a takovou věc není možné svěřit občanstvu do rukou, že... Když tomu založíš téma, zkusím tam časem popsat zkušenosti s výrobou benzínu metodou MTG. Tady bychom to zbytečně zasvinili :-)
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Pár otázek na Rezise:
Jaký rozměr kol na tom máš? Kde je v autě našlapanej ten REX? nějak si nedovedu představit kam by to narvali Když otevírám spolujezdcovi dveře sjede o chlup sklo a pak se zase vrátí, řidičovy dveře to nedělají, to je normální? Čím doma nabíjíš? Poprvé jsme nabíjeli tím kabelem na 230V, dnes to zkouším přes WallBox co ležel v kufru taky, 32A/3f, jde na něm nastavovat proudy 7/10/13/16/20/25/32A, tak uvidíme, zapojil jsem si k tomu elektroměr a pustil jsem do toho povel od HDO. Jinak u kauflandu v RnK je 22kW/typ2 zdarma, partnerka je tam stejně vždycky aspoň hodinu, tak to budeme využívat tak 2x týdně. Ta appka v telefonu je super. Nemáš k tomu český návod? na netu jsem ho nenašel
Jaký rozměr kol na tom máš? Kde je v autě našlapanej ten REX? nějak si nedovedu představit kam by to narvali Když otevírám spolujezdcovi dveře sjede o chlup sklo a pak se zase vrátí, řidičovy dveře to nedělají, to je normální? Čím doma nabíjíš? Poprvé jsme nabíjeli tím kabelem na 230V, dnes to zkouším přes WallBox co ležel v kufru taky, 32A/3f, jde na něm nastavovat proudy 7/10/13/16/20/25/32A, tak uvidíme, zapojil jsem si k tomu elektroměr a pustil jsem do toho povel od HDO. Jinak u kauflandu v RnK je 22kW/typ2 zdarma, partnerka je tam stejně vždycky aspoň hodinu, tak to budeme využívat tak 2x týdně. Ta appka v telefonu je super. Nemáš k tomu český návod? na netu jsem ho nenašel
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
i3 má svuj spešl rozměr a vyrábět ho má jen Bridgestone za těžký peníze
malej traktorista v malým traktoru
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
mám tam 155/70 R19, vyrábí to vícero výrobců, teď jsou na autě letní hankook, a jsou 2 roky staré a jsou v poho
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Postupně.peyrak píše: ↑ned úno 28, 2021 6:13 pm Pár otázek na Rezise:
Jaký rozměr kol na tom máš? Kde je v autě našlapanej ten REX? nějak si nedovedu představit kam by to narvali Když otevírám spolujezdcovi dveře sjede o chlup sklo a pak se zase vrátí, řidičovy dveře to nedělají, to je normální? Čím doma nabíjíš? Poprvé jsme nabíjeli tím kabelem na 230V, dnes to zkouším přes WallBox co ležel v kufru taky, 32A/3f, jde na něm nastavovat proudy 7/10/13/16/20/25/32A, tak uvidíme, zapojil jsem si k tomu elektroměr a pustil jsem do toho povel od HDO. Jinak u kauflandu v RnK je 22kW/typ2 zdarma, partnerka je tam stejně vždycky aspoň hodinu, tak to budeme využívat tak 2x týdně. Ta appka v telefonu je super. Nemáš k tomu český návod? na netu jsem ho nenašel
Kola zimní 155/70 R19 - ty mi to zadní zlikvidovalo za zimu. Ale to bude tím, že mě uchvátil zadní náhon a neustále prdel mírně bokem :-( Jinak hodně lidí na tom má univerzální celoroční.
Letní předek 175/55 R20, zadek 195/50 R20 -to je teprve prdel co se týče ceny
Rex sedí vedle elektromotoru pod víkem kufru - tam je normálně místo.
Sklo mi sjíždí na obou dveřích, a sjíždělo i u toho co jsem měl půjčený - je to aby to lépe těsnilo.
Wallbox - on si umí vzít max. 11kW střídavých tedy max. 3x16A - víc auto neumí. HDO jsem neřešil - lépe řečeno v létě neřeším vůbec a v zimě nabíjím k času odjezdu.
K čemu potřebuješ návod? K autu mám komplet papírový manuál. Něco mohu vyfotit, ale celé...
K autu můžeš přistupovat i přes webové rozhraní. A tam je i celý BMW store kde si můžeš přikoupit software do auta :-)
Když přidržíš na klíči zavírání měl by sklopit zrcátka :-)
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
"Rex sedí vedle elektromotoru pod víkem kufru - tam je normálně místo. "
O čem se to píše ? Ve vlákně jsem to nenašel ,nebo to neumím....to spíš
O čem se to píše ? Ve vlákně jsem to nenašel ,nebo to neumím....to spíš
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
v podstatě integrovaná elektrocentrála
malej traktorista v malým traktoru
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
REX - benzínová elektrocentrála. Ta je za příplatek. A už se dokonce ani nenabízí. Já ho mám, kolega ne.
V odkaze je jakoby řez autem když se na něj dívám zezadu. Normálně tam je na levé straně pod podlahou kufru jen elektromotor a na pravé nic. V verzi REX tam sedí benzínový dvouválec 650ccm pohánějící generátor 28kW.
https://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/rex-bev.jpg
V odkaze je jakoby řez autem když se na něj dívám zezadu. Normálně tam je na levé straně pod podlahou kufru jen elektromotor a na pravé nic. V verzi REX tam sedí benzínový dvouválec 650ccm pohánějící generátor 28kW.
https://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/rex-bev.jpg
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Tím by se dal pohánět vercajk u zákazníka kde není el.
Dělaj to v kombíku?
Dělaj to v kombíku?
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
to asi ne.
Ale za příplatek tam jde mít zásuvku 230V. To má hodně elektromobilů. A dokonce tím teď je známý hybridní Ford F150 v Americe jak tím živí domácnosti. Ono v té baterce je kupa energie...
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
ford f150 má rovnou 220v zásuvku na korbě
malej traktorista v malým traktoru
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Takže statistika.
Únor byl taky docela studený. Průměrná teplota byla nižší než za Leden.
Ujeto: 1030km čistě na elektřinu.
Průměrná spotřeba dle elektroměru: 29kwh/100km
Opět neřešena teplota v autě. Dokonce jsem místy topil na 28C aby auto rozmrzlo i na střeše - evidentně EV mají lepší izolaci všech ploch.
Poslední dny co je teplo jezdím okolo 15kWh/100km třeba dnes jsem přijel z práce za 12,6kWh/100km
Únor byl taky docela studený. Průměrná teplota byla nižší než za Leden.
Ujeto: 1030km čistě na elektřinu.
Průměrná spotřeba dle elektroměru: 29kwh/100km
Opět neřešena teplota v autě. Dokonce jsem místy topil na 28C aby auto rozmrzlo i na střeše - evidentně EV mají lepší izolaci všech ploch.
Poslední dny co je teplo jezdím okolo 15kWh/100km třeba dnes jsem přijel z práce za 12,6kWh/100km
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme