Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze

"U zastřeleného kozla"

Moderátoři: rezis, Leo

Zpráva
Autor
duchodce
Příspěvky: 4452
Registrován: pát lis 16, 2007 9:49 pm
Bydliště: Východočech

Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze

#976 Nový příspěvek od duchodce »

Idealisto , ty si myslíš ,že "bílý kůň" na kterého to bude napsané, až už to nebude vydělávat , bude něco likvidovat?. To zaplatíme my z ekofondu a kdepak se vezmou penízky v ekofondu ,hádej....
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....

xxmm
Příspěvky: 995
Registrován: úte bře 10, 2009 5:23 pm

Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze

#977 Nový příspěvek od xxmm »

Možná nějaké státní instituce nebo developeři(a jen něteří) se prohnou při likvidaci. Ostatní to pořeší jak s azbestem. Najdeš ňoumu co zaplatí zato, že si to odveze. Dáš zadarmo. Necháš svému osudu. Odvezeš na obyčejnou skládku. Založíš černou skládku. U fotovoltaiky, bych čekal, že řešení bude kombinace někdo zaplatí/nechá se osudu.

Jinak autobulvár píše o hoovies garage tak ten kanál "Dummest autotive channel in all of youtube" je ukázkou toho že spoustu drahých aut po záruce je past pro peněženku. Aneb když chceš opičku, musíš mít na banány :)
a Teslu zrovna pořeší jen za 1000$ což je vcelku v pohodě na ten kanál :)

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 3939
Registrován: úte črc 03, 2007 10:29 pm
Bydliště: Dithmari villa

Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze

#978 Nový příspěvek od rezis »

Zeptám se jako amatér ve fotovoltaice... co je tam nebezpečný odpad?
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15777
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze

#979 Nový příspěvek od oco13 »

Keď som ešte robil plastové okná tak nám bolo z úradov oznámené že PVC profil je nebezpečný odpad a dvojsklo je dokonca v kategorii 2 nebezpečných odpadov.

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 3939
Registrován: úte črc 03, 2007 10:29 pm
Bydliště: Dithmari villa

Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze

#980 Nový příspěvek od rezis »

Tak jestli to bereme takto tak vytvářím nebezpečný odpad každý den za zavřenými dveřmi cca okolo 7hodiny ráno. :smich: :smich: :smich:
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15777
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze

#981 Nový příspěvek od oco13 »

Samozrejme metán je tiež v tej kategorii. :typek:

Uživatelský avatar
Navarson
Příspěvky: 828
Registrován: úte kvě 28, 2019 9:45 pm
Bydliště: u Nepomuku

Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze

#982 Nový příspěvek od Navarson »

Přeci majitel :pohlavek: Jeho nezodpovědná činnost při pokusech o částečnou výrobu vlastní spotřeby z něj tvoří nebezpečný lidský odpad, podkopávající snahu státního monopolu o prodej té pravé nejčistší energie. :ano: Tuty jedinci svým nezodpovědným chováním podrývají snahu poctivých zaměstnanců polostátního podniku o blaho nás všech :friends:
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný

xxmm
Příspěvky: 995
Registrován: úte bře 10, 2009 5:23 pm

Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze

#983 Nový příspěvek od xxmm »

oco13 píše: ned črc 25, 2021 10:37 pm Samozrejme metán je tiež v tej kategorii. :typek:
metán se dá ale pálit i v autě :)
kráva vytvoří denně metanu asi na 200km jízdy, jen vymyslet jak ho ze skotu zachytávat :)

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15777
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze

#984 Nový příspěvek od oco13 »

žeby bioplynová stanica?

chobotek
Příspěvky: 10557
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze

#985 Nový příspěvek od chobotek »

Bioplynka se s kravama o zelené tahá, dělá totéž, co kráva, akorát z toho není mliko ani maso. Ale kdesi tu bylo takové ftipné video, jak to z těch krav jímají. Ale trochu vážněji: https://www.google.com/search?q=cow+methane+capture

rezis: https://www.mzp.cz/cz/solarni_panely

No a nakonec (když už tady odbočujeme od tématu), u pumpy se vám nestane, že tankujete zadarmo: https://portswigger.net/daily-swig/schn ... g-stations
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze

#986 Nový příspěvek od DYK »

Zase jeden něčí pohled na potřeby autoelektrifikace. Já to nijak neodsuzuju, ale pořád si myslím, že by to měla být jen alternativa. Pro lidi, co na to mají a co holdují takovému pohonu - proč ne, jak je libo, ale aby mě někdo nutil a omezil mě při výběru auta se kterým budu jezdit a vlastně mě nadiktoval jaký pohon mám mít, to se mě teda fakt nějak nezdá. Čistě hypoteticky - kdyby opravdu došla ropa, prostě nebylo z ní už možno vyrábět benzín či naftu (paliva) - byla by el. energie ta, co by to masivně či většinově nahradila? Já vám nevím, no.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/kalk ... .seznam.cz


Rezis je "ampérák" tak si v tom libuje a to píšu s vědomím, jaký rozdílný jízdní způsob tento druh pohonu skýtá, ale třeba v traktoru? Kombajnu? Oco si pořídí japonský malotraktor namísto se spalovacím motorem s el motorem třeba Mabuchi? Ale zase to bude mít výhodu, že baterkama dotíží čelák. Třeba.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9523
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze

#987 Nový příspěvek od Atlan »

Zdasa ti ze oco13 bude mat zvysnyvh 20tisE na nejaky jazdeny baterkovy traktor, na ktorom o 6mesiacov klaknu baterky? Ja. Myslim ze nie a to je ten najvesi problem, proste sk, cz na taku zabavku nemaju peniaze, a nech nikto nevravi ze to bude lacnejsie ako ropaci, mozno teraz. Ale raz sa tie dane dorovnat musia.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze

#988 Nový příspěvek od DYK »

Oco? Ten má na všechno na co chce mít. Oco je úderník!! :prace: :vysmech:
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
RoKur
Příspěvky: 1794
Registrován: stř zář 25, 2013 6:47 am
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze

#989 Nový příspěvek od RoKur »

rezis píše: úte črc 20, 2021 10:51 pmKapalný vodík? A na to jste přišli jak? To existuje jen ve velmi specifických podmínkách nereálných v dopravě. I samotný kapalný dusík se uchovává v kryogenních nádobách. Ani CNG se v dopravě nepoužívá kapalné. Tady narážíme na další problém. Čerpací stanice bude defacto tlakový zásobník. A při čerpání se budou vyrovnávat tlaky v nádobách... tedy budou tam muset být kompresory.
Já si to dovedu představit. Každý týden k nám do areálu přijíždí tahač, kde na návěsu má šest dlouhých tlakových láhví kapalného vodíku, který přečerpá do 15 metrů vysoké tlakové nádoby.
Stejně by to fungovalo na čerpací stanici, akorát ta nádrž v autě by byla mnohem menší. Ještě by se musel vyřešit výměník, protože při změně skupenství klesá teplota hóóódně hluboko. Ale zase by byla vyřešena v létě klimatizace.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)

chobotek
Příspěvky: 10557
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze

#990 Nový příspěvek od chobotek »

Představivost rozhodně nemůže nahradit výpočet. Až příště ten tahač přijede, zeptáš se někoho zodpovědného za plnění toho stojatého zásobníku, jaké poměry tam panují. Pak si můžeš představovat dál, třeba kolik to zkapalnění stojí a co se stane, když bude vozidlo stát, tj. nebude odběr vodíku.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

Odpovědět

Zpět na „Putyka“