Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Idealisto , ty si myslíš ,že "bílý kůň" na kterého to bude napsané, až už to nebude vydělávat , bude něco likvidovat?. To zaplatíme my z ekofondu a kdepak se vezmou penízky v ekofondu ,hádej....
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Možná nějaké státní instituce nebo developeři(a jen něteří) se prohnou při likvidaci. Ostatní to pořeší jak s azbestem. Najdeš ňoumu co zaplatí zato, že si to odveze. Dáš zadarmo. Necháš svému osudu. Odvezeš na obyčejnou skládku. Založíš černou skládku. U fotovoltaiky, bych čekal, že řešení bude kombinace někdo zaplatí/nechá se osudu.
Jinak autobulvár píše o hoovies garage tak ten kanál "Dummest autotive channel in all of youtube" je ukázkou toho že spoustu drahých aut po záruce je past pro peněženku. Aneb když chceš opičku, musíš mít na banány
a Teslu zrovna pořeší jen za 1000$ což je vcelku v pohodě na ten kanál
Jinak autobulvár píše o hoovies garage tak ten kanál "Dummest autotive channel in all of youtube" je ukázkou toho že spoustu drahých aut po záruce je past pro peněženku. Aneb když chceš opičku, musíš mít na banány
a Teslu zrovna pořeší jen za 1000$ což je vcelku v pohodě na ten kanál
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Zeptám se jako amatér ve fotovoltaice... co je tam nebezpečný odpad?
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Keď som ešte robil plastové okná tak nám bolo z úradov oznámené že PVC profil je nebezpečný odpad a dvojsklo je dokonca v kategorii 2 nebezpečných odpadov.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Tak jestli to bereme takto tak vytvářím nebezpečný odpad každý den za zavřenými dveřmi cca okolo 7hodiny ráno.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Samozrejme metán je tiež v tej kategorii.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Přeci majitel Jeho nezodpovědná činnost při pokusech o částečnou výrobu vlastní spotřeby z něj tvoří nebezpečný lidský odpad, podkopávající snahu státního monopolu o prodej té pravé nejčistší energie. Tuty jedinci svým nezodpovědným chováním podrývají snahu poctivých zaměstnanců polostátního podniku o blaho nás všech
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
metán se dá ale pálit i v autě
kráva vytvoří denně metanu asi na 200km jízdy, jen vymyslet jak ho ze skotu zachytávat
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Bioplynka se s kravama o zelené tahá, dělá totéž, co kráva, akorát z toho není mliko ani maso. Ale kdesi tu bylo takové ftipné video, jak to z těch krav jímají. Ale trochu vážněji: https://www.google.com/search?q=cow+methane+capture
rezis: https://www.mzp.cz/cz/solarni_panely
No a nakonec (když už tady odbočujeme od tématu), u pumpy se vám nestane, že tankujete zadarmo: https://portswigger.net/daily-swig/schn ... g-stations
rezis: https://www.mzp.cz/cz/solarni_panely
No a nakonec (když už tady odbočujeme od tématu), u pumpy se vám nestane, že tankujete zadarmo: https://portswigger.net/daily-swig/schn ... g-stations
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Zase jeden něčí pohled na potřeby autoelektrifikace. Já to nijak neodsuzuju, ale pořád si myslím, že by to měla být jen alternativa. Pro lidi, co na to mají a co holdují takovému pohonu - proč ne, jak je libo, ale aby mě někdo nutil a omezil mě při výběru auta se kterým budu jezdit a vlastně mě nadiktoval jaký pohon mám mít, to se mě teda fakt nějak nezdá. Čistě hypoteticky - kdyby opravdu došla ropa, prostě nebylo z ní už možno vyrábět benzín či naftu (paliva) - byla by el. energie ta, co by to masivně či většinově nahradila? Já vám nevím, no.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/kalk ... .seznam.cz
Rezis je "ampérák" tak si v tom libuje a to píšu s vědomím, jaký rozdílný jízdní způsob tento druh pohonu skýtá, ale třeba v traktoru? Kombajnu? Oco si pořídí japonský malotraktor namísto se spalovacím motorem s el motorem třeba Mabuchi? Ale zase to bude mít výhodu, že baterkama dotíží čelák. Třeba.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/kalk ... .seznam.cz
Rezis je "ampérák" tak si v tom libuje a to píšu s vědomím, jaký rozdílný jízdní způsob tento druh pohonu skýtá, ale třeba v traktoru? Kombajnu? Oco si pořídí japonský malotraktor namísto se spalovacím motorem s el motorem třeba Mabuchi? Ale zase to bude mít výhodu, že baterkama dotíží čelák. Třeba.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
- Atlan
- Příspěvky: 9523
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Zdasa ti ze oco13 bude mat zvysnyvh 20tisE na nejaky jazdeny baterkovy traktor, na ktorom o 6mesiacov klaknu baterky? Ja. Myslim ze nie a to je ten najvesi problem, proste sk, cz na taku zabavku nemaju peniaze, a nech nikto nevravi ze to bude lacnejsie ako ropaci, mozno teraz. Ale raz sa tie dane dorovnat musia.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Oco? Ten má na všechno na co chce mít. Oco je úderník!!
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Já si to dovedu představit. Každý týden k nám do areálu přijíždí tahač, kde na návěsu má šest dlouhých tlakových láhví kapalného vodíku, který přečerpá do 15 metrů vysoké tlakové nádoby.rezis píše: ↑úte črc 20, 2021 10:51 pmKapalný vodík? A na to jste přišli jak? To existuje jen ve velmi specifických podmínkách nereálných v dopravě. I samotný kapalný dusík se uchovává v kryogenních nádobách. Ani CNG se v dopravě nepoužívá kapalné. Tady narážíme na další problém. Čerpací stanice bude defacto tlakový zásobník. A při čerpání se budou vyrovnávat tlaky v nádobách... tedy budou tam muset být kompresory.
Stejně by to fungovalo na čerpací stanici, akorát ta nádrž v autě by byla mnohem menší. Ještě by se musel vyřešit výměník, protože při změně skupenství klesá teplota hóóódně hluboko. Ale zase by byla vyřešena v létě klimatizace.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Představivost rozhodně nemůže nahradit výpočet. Až příště ten tahač přijede, zeptáš se někoho zodpovědného za plnění toho stojatého zásobníku, jaké poměry tam panují. Pak si můžeš představovat dál, třeba kolik to zkapalnění stojí a co se stane, když bude vozidlo stát, tj. nebude odběr vodíku.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”