Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
PSALO SE PŘED... 50 LETY
Haló sobota: příloha Rudého práva, 22.1.1972
Od roku 1976 je EMA 1 součástí sbírek Technické muzeum v Brně
Haló sobota: příloha Rudého práva, 22.1.1972
Od roku 1976 je EMA 1 součástí sbírek Technické muzeum v Brně
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Studie vytáhly na světlo špinavá tajemství elektrických aut, je stále těžší je přehlížet
https://www.autoforum.cz/predstaveni/st ... prehlizet/
https://www.autoforum.cz/predstaveni/st ... prehlizet/
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Proč, Leo? Ten článek je naprostý blábol. Science Direct je vydavatelství, těžko bude dělat nějaké studie, že klesá kvalita měděné rudy je problém obecný, nikoliv elektromobilní, ale „vědci totiž spočítali, že pokud spotřeba zelené elektřiny vzroste o 1 %, zvýší se množství skleníkových plynů v ovzduší o 0,9 %.“ je úplně skvělá informace, protože jsme naprosto v prdeli. Zvýšení koncentrace o 10 ppm (parts per million) způsobí oteplení planety asi o 0,1°C, takže těch 0,9% je naprosto neuvěřitelná hodnota, i když ta úměrnost je jen přibližná. Hned následují věta je též informačně hutná „Jen použití permanentních magnetů ve větrných turbínách tak mezi lety 2010 a 2020 vyústilo v 32 miliard tun emisí.“. Kolik se těch magnetů vyrobilo a co je započítané v těch emisích? Zařazené je to naštěstí správně - do Putyky
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Všetky problémy uvedené v tom článku v súvislosti s ťažbou surovín sú spôsobené skorumpovanými vládami daných krajín. Elektromobily nijak nemôžu za znečistenú podu v Číne, detskú prácu v Afrike, ani za špinavé soľné jazero v Amerike. Je to čisto len tým, že tie krajiny serú na svoje prostredie a budúcnosť. K číslam sa ťažko vyjadrovať, ked nezverejnili výpočet.
- Atlan
- Příspěvky: 9523
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Myslis, no ak to budes robit ako sa ma zeleno, tak zistis ze jeden elktromobil stoji 250tisE, tak to ti potom nikto nekupi a kazdy bude jazdit na ropakoch.
Ale kedze ludi je vela a vozenie jednotlivca je zakazane, ciel je verejna doprava tak to nevadi.
Ale kedze ludi je vela a vozenie jednotlivca je zakazane, ciel je verejna doprava tak to nevadi.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
General Electric Charging Station (Mercury Arc Rectifier - Runabout Type) charging an electric car in the garage of S. L. Whitestone, Schenectady, New York. 1911.
Generální elektrická nabíjecí stanice (Mercury Arc Rectifier - Runabout Type) nabíjí elektromobil v garáži S. L. Whitestone, Schenectady, New York. 1911.
Generální elektrická nabíjecí stanice (Mercury Arc Rectifier - Runabout Type) nabíjí elektromobil v garáži S. L. Whitestone, Schenectady, New York. 1911.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Ano, to je přesně výsledek strojního překladu, jak jsme o něm hovořili ve vedlejším vlákně. Není to generální elektrická nabíjecí stanice, protože nic takového neexistuje. Je to nabíjecí stanice od firmy General Electric, jedné z nejstarších amerických firem. A používá rtuťový usměrňovač, takový jako se používal i v tuzemských dopravních podnicích k napájení tramvajové a trolejbusové trakce.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
nu hold překladač ještě není dostatečně "uměle inteligentní" ale je to rok od roku lepší.
Jestlipa už umí překlad i z řeči kmene Navajo.
Ten článek od Lea je samozřejmě realita, a každý kdo nemá v hlavě na.ráno to ví.
Jestlipa už umí překlad i z řeči kmene Navajo.
Ten článek od Lea je samozřejmě realita, a každý kdo nemá v hlavě na.ráno to ví.
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Nevím, co třeba tohle: https://www.dcode.fr/navajo-code Ale fakt netuším, jak ověřit správnost.
...a tady moderátor usměrňuje za kdejakou kravinu a pak vrazí úplně mimoňský článek k recenzi na Fiat 500e. Jirko, můžem v té zbytečné debatě pokračovat v jiném vlákně. Asi chápeš o co mi jde: nelíbí se ti současné pojetí elektromobility. Mě taky ne. Ale mělo by to znamenat, že každý zmatený článek, který se zrovna trefí do momentálního naladění (a obsahují faktické chyby) je třeba považovat za pravdivý?
...a tady moderátor usměrňuje za kdejakou kravinu a pak vrazí úplně mimoňský článek k recenzi na Fiat 500e. Jirko, můžem v té zbytečné debatě pokračovat v jiném vlákně. Asi chápeš o co mi jde: nelíbí se ti současné pojetí elektromobility. Mě taky ne. Ale mělo by to znamenat, že každý zmatený článek, který se zrovna trefí do momentálního naladění (a obsahují faktické chyby) je třeba považovat za pravdivý?
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Chobotku, poenta je v tom, že elektroauta tu byli před 100lety a jak to s nimi tenkrát dopadlo.
Problém diskuzí je v tom, že se diskutuje i tam, kde téma elektromobility nepatří. V tomto vlákně se o ní začalo diskutovat.
Problém diskuzí je v tom, že se diskutuje i tam, kde téma elektromobility nepatří. V tomto vlákně se o ní začalo diskutovat.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Aké akumulátory boli pred 100 rokmi, aké sú dnes.... Dnešne LTO akumulátory sú "večné", znesú doslova desaťtisíce cyklov. Keby niečo také existovalo pred 100 rokmi, tak by si na benzín ani nespomenuli. Nezabúdajte, že vtedy neboli pumpy na každom kroku ako dnes.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Než jsem to sesmolil, jean také odpověděl, ale nechám to tak.
Leo, a teď myslíš pointa, čteno (jak píšeš) „poenta“ jako nějaký nečekaný závěr debaty? Nebo spíš míříš k anglickému point, řekněme „jádru pudla“? Nevím co si mám vybrat, protože to první je nesprávně napsané a to druhé rovnou chybné (použití).
Ale dobře. Autoři Pavel Augusta a Jindřich Klůna v knize Všude potkáš motory píší o jakési příhodě, kdy byl novináři předveden elektrický automobil (nebo motocykl), ten popisuje, jak jej viděl jet ulicí slušnou rychlostí tam a zpět a předvídá mu zářnou budoucnost, jen co se povede do akumulátorů uložit dostatečné množství energie, což autoři knihy doplňují výrokem, že dnes (tedy před téměř půl stoletím), tedy po téměř sto letech bychom mohli napsat skoro totéž. Tu knížku jsem četl jako malý, tak netuším, jestli si to pamatuju správně.
No a mě se zdá, že ta zářná budoucnost, pokud jde o množství uložené energie už je tu. Dokonce je možné si vybrat z mnoha technologií. Tak jak to tedy dopadlo?
Leo, a teď myslíš pointa, čteno (jak píšeš) „poenta“ jako nějaký nečekaný závěr debaty? Nebo spíš míříš k anglickému point, řekněme „jádru pudla“? Nevím co si mám vybrat, protože to první je nesprávně napsané a to druhé rovnou chybné (použití).
Ale dobře. Autoři Pavel Augusta a Jindřich Klůna v knize Všude potkáš motory píší o jakési příhodě, kdy byl novináři předveden elektrický automobil (nebo motocykl), ten popisuje, jak jej viděl jet ulicí slušnou rychlostí tam a zpět a předvídá mu zářnou budoucnost, jen co se povede do akumulátorů uložit dostatečné množství energie, což autoři knihy doplňují výrokem, že dnes (tedy před téměř půl stoletím), tedy po téměř sto letech bychom mohli napsat skoro totéž. Tu knížku jsem četl jako malý, tak netuším, jestli si to pamatuju správně.
No a mě se zdá, že ta zářná budoucnost, pokud jde o množství uložené energie už je tu. Dokonce je možné si vybrat z mnoha technologií. Tak jak to tedy dopadlo?
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Evidentně bídně, když tu elektrickou mobilitu musí politici tlačit dotacemi násilím proti vůli zákazníků. Protože kdyby byla jen tak super, a nej nej protlačila by se sama. Stejně jako elektrický světlo nahradilo louče a petrolejky, jako vysavače porazily košťata, jako ledničky nahradily sklepy a mrazáky dali zapomenout na sekání ledů na rybnících a řekách a velmi potlačily ostatní způsoby konzervace...
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
To není ničeho evidence. Politici netlačí elektrickou mobilitu, ale ideologii, kterou považují za zelenou. Koupil bych si levný elektromobil na cestu okolo komína, klidně s dojezdem 80km. Samozřejmě se dvěma uživatelsky výměnnými akumulátory, třeba NiCd. Myslíš, že to někdo dělá? Už ne! Protože je lepší prodat méně s větší marží. To je důsledek těch dotací. A víš, že existují země, kde se nedotuje nic a přesto tam naprostou většinu prodaných vozidel tvoří hybridy? Taky si myslím, že se elektromobilita prosadí dotacím navzdory Ne ta dálniční, ale abys dojel od chalupy do práce za pár korun, to by sis dal říct, ne?
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”