No vidíš - ale peši k nemu vyjdeš vždy o tom to je nohy máme nielen na to aby smrdeli.fikejz píše: (donedávna jsem celoročně zajel k baráku jen traktorem)
Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
- Atlan
- Příspěvky: 9523
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Poznam firmu, kde kazdy vie ze riadenie je na hovno, ale vsetci sa smeju ze vsetko funguje, a vedenie klame vo vsetkom. Hlavne ze grafy ukazuju ako vsetko funguje. Podlizivanie a klamanie vladne tymto svetom. Kazdy vie ze sa rutime do riti ale nikto stym nic nerobi.
Za chvilu zatvarame automobilky a prepustame ludi...
A potom sa roztoci spirala poziciek a nedostatku penazi.
A bude konecne oco13 revulucia a dakto dostane po hube.
Za chvilu zatvarame automobilky a prepustame ludi...
A potom sa roztoci spirala poziciek a nedostatku penazi.
A bude konecne oco13 revulucia a dakto dostane po hube.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Atlan - kedy si bol v našej firme?
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Máš pravdu. Nejsi chemik, ani fyzik, ani konstrukter. O elektrice asi víš že kope. Proto chápu, že nejsi schopen si dát některé věci do souvislosti.sita píše:RoKur: ja ti nevim hele. Ja nejsem ani chemik, ani fyzik, ani konstrukter, ani nepracuju v automotive. Ale rozum mi rika, ze ti, kdo (napr. ve VW) rozhodujou o investicich, tak tyhle informace a znalosti maji a maji za sebou tisice analyz, ekonomickejch rozvah, technologickejch porad, testu, atd.
Snazit se vypadat chytrejsi a proziravejsi nez oni vypada proste v tomhle kontextu dost divne Jako popravde dost zasnu nad tim, kde se v lidech tohle sebevedomi bere, ale spis si myslim, ze je to z velky casti strachem z novyho. Ja osobne si myslim, ze auto na baterie bude vzdy mit svoje priznivce. Lidi co malo jezdi, dobiji doma ze solarnich panelu, atd.
Pokud Ti rozum říká že automobilky investuji do aut na baterky spoustu peněz jenom proto, aby byli in, a že Ti konstruktéři a management ví co dělají, tak si něco přečti co je opravdový důvod, proč musí automobilky od letošního roku začít vyrábět auta na baterky. Zde máš pár odkazů. https://www.auto.cz/emisni-pokuty-od-ro ... uta-131380
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
A pokud by Ti to bylo málo, tak stačí do googlu zadat pokuty za emise.
Nechci Tě v žádném případě od auta na baterky odrazovat. Naopak Ti přeji, aby sis nějaké pořídil, protože jenom tak skutečně poznáš jaké jsou opravdu nevýhody baterie v automobilu.
Nemám nic proti elektroautum. Jen mi je proti srsti ta baterie, protože vím, že tudy cesta nevede. Čas teprve ukáže, jestli jsem měl pravdu, nebo ne. Ale to už si těžko na tuto debatu někdo vzpomene.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Rokur aj ja mám najradšej elektriku bez baterií a tvrdím , že práve tieto politicky motivované rozhodnutia položia Europu na lopatky.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Rokur: díky, o techhle příčinách jsem vůbec netušil. Nevíš prosimte kdo je Greta?
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Oco
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Oco ma podrz ale to postihnute decko je uz vo wikipedii? A paradoxne o jej chorobe tam som sa neako nedocital ci som to prehliadol? Svet ide do riadnej riti
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Přehlídl jsi - Aspergerov syndróm
https://sk.wikipedia.org/wiki/Aspergerov_syndr%C3%B3m
https://sk.wikipedia.org/wiki/Aspergerov_syndr%C3%B3m
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Zatím sejdu (mám to k baráku z kopce, takže domů to jde, horší je to opačným směrem), jen jak jsem starší, tak už sem nedonesl od auta pytel s obilím najednou, ale musel jsem si dát jednu dvě přestávky, takže jsem rád, že teď pauzovat nemusím, protože dojedu Lanďákem. A taky to dělají ty zimy skoro bez sněhu, kdyby nasypal půlmetr-metr jako dřív, tak by i Lanďák v zimě asi parkoval někde v závěji u cesty!oco13 píše:No vidíš - ale peši k nemu vyjdeš vždy o tom to je nohy máme nielen na to aby smrdeli.
Sita, dost dobrá a pokročilá forma ironie!
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Fikejz- potom ano , elektrina ťa naozaj zachráni , lenže nie ako autíčko na baterky, ale ako výťah alebo naviják.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Topení/chlazení - vcelku jednoduché - záleží na modelu auta (třeba Nissan Leaf, nebo Škoda Citigo nemá aktivní řízení teploty baterie).duchodce píše:Žádné rozvody, oleje, filtry pevných částic, hnijící výfuky, filtry,turbodmychadla a další....
Pravda ale ... topení - chlazení baterií , klimatizace - topení / tepelné čerpadlo ? / větší opotřebení brzd - nevěřil jsem ale četl jsem to již několikrát , je to proti logice -rekuperace. Dál, jakákoliv porucha v elektrice- nákladná oprava vysoké proudy a napětí - blokové řešení . A hlavně to poslední - daňové řešení ceny proudu. Mám neblahé tušení že to dopadne jako se sol. panely že to zaplatíme my všichni - cenou elektřiny. Jinak proti el. autům nic nemám , pokud bude vyráběn levný vůz v cenové relaci jako vyrábí Škoda, Dacia, Hundaj aby si to mohlo dovolit i těch 60-70 proc lidí kteří nedosáhnou na prům. výdělek tak nevydím problém.
Klimatizace je u normálního auta - jen u tohoto se umí reverzovat (opět Fiat má třeba jen přímotop, Tesla také)
Větší opotřebení brzd? To musí být nějaký kec. Osobně jsem se díval na stav brzd na tom Fiátku a byly jako nové a i při brždění šlo poznat kdy rekuperuje a kdy brzdí brzdama. A tedy 99%času rekuperoval.
Co se týče elektroinstalace. Tak v autě je naprosto klasická 12V soustava. Téměř totožná s normálním autem. Jen místo motoru je elektromotor s měničem a místo nádrže baterie. Co se týče silové části - z toho mám nejmenší strach. Vychází to v z průmyslových pohonů. A tam je spolehlivost naprosto někde jinde.
Jediná sázka do loterie je ta baterie. Nicméně 8let nebo 160tis km záruka. A už jsou firmy které repasují.... A popravdě když si dnes koupíte nějaké TSi tak si klidně vsadím co bude spolehlivější a méně poruchové.
A elektřina? Zdražení opravdu nevisí nebo visí naprosto minimálně na elektromobilitě.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Všem zájemcům o elektromobilitu dost fandím i když si toto nikdy nepořídím.Rokur to má velice dobře spočítáno,sám jsem si to jen tak nahrubo přepočítával.Nechci nějak moc sejčkovat ale dodnes není vyřešen v případě nehody a případného požáru hasební zásah.
Re: Elektromobilita reálně - Fiat 500e test, recenze
Cena je průser to si nebudeme lhát.
Nicméně když místo povozů s koňmi začaly jezdit auta taky museli řešit stejný problém - jak to hasit
Nicméně když místo povozů s koňmi začaly jezdit auta taky museli řešit stejný problém - jak to hasit
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme