Když se vezme otáčkoměr Zetor, vykuchá se poškozené počítadlo motohodin, místo něj se zabuduje digitální cyklocomputer z jízdního kola, vznikne ideální tachometr/otáčkoměr pro Isuzetor Zde je video z jeho testu....více informací o budíku ZDE a ZDE.
Jednoho dne jsem si na traktoru všiml, že se hýbe převodovka! Následovala analýza problému a problém byl v náboji na který se tenkrát pravděpodobně křivě navařilo ozubené kolo. Bohužel tuto věc jsem vyráběl v době, kdy jsem neměl prakticky žádný obráběcí stroj, takže jsem to jen svařil, ale neměl jsem možnost to překontrolovat na soustruhu.....více info zde.
Chvíli na to jsem si pořídil vodorovnou obrážečku, a tak jsem se rozhodl, že si na ni vyrobím děličku a sám si pak obrazím nový náboj (namísto toho křivého). Zde je video obrážečky:
Bohužel se po obražení vnitřního drážkování ukázalo, že náboj nepasuje na hřídel Přikládal jsem vinu sobě, že jsem dostatečně nevyrovnal děličku s osou obrážení a tak jsem musel odstranit střed se špatným drážkování a VYROBIT STŘED NOVÝ viz toto video:
Nakonec jsem přišel na to, že problém je už v děličce jako takové a budu ji muset opravit. Než tak učiním, vypreparoval jsem střed s drážkováním z originálního unášeče kardanového kříže V3S a zalisoval ho do mého - tím jsem konečně dokončil opravu svého náboje
Po dokončení výroby náboje jsem se pustil do výroby krytu, který zakryje řetězovou spojku, aby mazivo nelítalo na brzdový kotouč, který je poblíž. Při výrobě tohoto krytu jsem si způsobil úraz, což mi zbrzdilo veškeré práce na další 2 měsíce
Během všech těch uvedených činnostech jako stěhování nových strojů, obrábění a zednické práce na dílně se na traktoru de facto vůbec nedělalo Buď nebyl čas nebo se prostě muselo počkat, až se všechny tyto práce dokončí a vzniknou díly potřebné pro pokračování na traktoru. V mezičase jsem na traktoru párkrát byl něco poměřit a zkontrolovat nebo s odstupem času udělat zkušební start nebo obhlídku: