Drobeček
Drobeček
Rok výroby: 2011-2012
Motor: Avia a31 4 žhavící svíčky
Převodovka: Avia 5q s hydraulickým čerpadlem
Přídavná převodovka: pv3s
Nápravy: v3s zadní s uzávěrkama zkrácené zadní na 2 krátké poloosy, přední jedna dlouhá a jedna převařovaná
Kola: Zil 12x20 nebo v3s 8,25x20 nebo mačkač 16x20, 13,6x20
Rozchod po okraje gum: 160 zil, 140 v3s, 175 mačkač
Rozvor: 210
Světlost: 50 zil
Hmotnost: přiměřená
Řízení: Kompletní servo Liaz
Úhel zlomení: 48' na každou stranu
Výkiv: Na zadní nápravě
Hydraulika: Zatím neni
Naviják: Zatím nenamontován ale koupen v3s
Chybí ještě kabina a elektrika
Motor: Avia a31 4 žhavící svíčky
Převodovka: Avia 5q s hydraulickým čerpadlem
Přídavná převodovka: pv3s
Nápravy: v3s zadní s uzávěrkama zkrácené zadní na 2 krátké poloosy, přední jedna dlouhá a jedna převařovaná
Kola: Zil 12x20 nebo v3s 8,25x20 nebo mačkač 16x20, 13,6x20
Rozchod po okraje gum: 160 zil, 140 v3s, 175 mačkač
Rozvor: 210
Světlost: 50 zil
Hmotnost: přiměřená
Řízení: Kompletní servo Liaz
Úhel zlomení: 48' na každou stranu
Výkiv: Na zadní nápravě
Hydraulika: Zatím neni
Naviják: Zatím nenamontován ale koupen v3s
Chybí ještě kabina a elektrika
Re: Drobeček
podla komponentov súci stroj akurat ak nemas na tom v3s navijaku volnobezku tak zaspis pri odvijani na spátečke
nahadž sem nejake foto az sa pokochame
nahadž sem nejake foto az sa pokochame
Re: Drobeček
[img][img]http://s19.postimage.org/9pmlssxxr/traktor.jpg[/img][/img]
[img][img]http://s19.postimage.org/u0tv1d0wf/11032012140.jpg[/img][/img]
[img][img]http://s19.postimage.org/7373bv6q7/11032012138.jpg[/img][/img]
fotky našeho Drobečka
[img][img]http://s19.postimage.org/u0tv1d0wf/11032012140.jpg[/img][/img]
[img][img]http://s19.postimage.org/7373bv6q7/11032012138.jpg[/img][/img]
fotky našeho Drobečka
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Drobeček
Tak to vypadá zatím moc pěkně a na těch gumách supr. Pěkná
-
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pát led 27, 2012 4:27 pm
- Bydliště: zlin
Re: Drobeček
[quote="Jirka K"]Rok výroby: 2011-2012
Motor: Avia a31 4 žhavící svíčky
Převodovka: Avia 5q s hydraulickým čerpadlem
Přídavná převodovka: pv3s
Nápravy: v3s zadní s uzávěrkama zkrácené zadní na 2 krátké poloosy, přední jedna dlouhá a jedna převařovaná
Kola: Zil 12x20 nebo v3s 8,25x20 nebo mačkač 16x20, 13,6x20
Rozchod po okraje gum: 160 zil, 140 v3s, 175 mačkač
Rozvor: 210
Světlost: 50 zil
Hmotnost: přiměřená
Řízení: Kompletní servo Liaz
Úhel zlomení: 48' na každou stranu
Výkiv: Na zadní nápravě
Hydraulika: Zatím neni
Naviják: Zatím nenamontován ale koupen v3s
pošli fota jak máš udělaný středový kloub
jak máš uchycené nápravy , motor prostě co nejvíc info ze stavby
jak máš uchycenou přidavku v3s
jakou máš orstu a řerpadlo atd ...
jinak moc krásný stroj
Motor: Avia a31 4 žhavící svíčky
Převodovka: Avia 5q s hydraulickým čerpadlem
Přídavná převodovka: pv3s
Nápravy: v3s zadní s uzávěrkama zkrácené zadní na 2 krátké poloosy, přední jedna dlouhá a jedna převařovaná
Kola: Zil 12x20 nebo v3s 8,25x20 nebo mačkač 16x20, 13,6x20
Rozchod po okraje gum: 160 zil, 140 v3s, 175 mačkač
Rozvor: 210
Světlost: 50 zil
Hmotnost: přiměřená
Řízení: Kompletní servo Liaz
Úhel zlomení: 48' na každou stranu
Výkiv: Na zadní nápravě
Hydraulika: Zatím neni
Naviják: Zatím nenamontován ale koupen v3s
pošli fota jak máš udělaný středový kloub
jak máš uchycené nápravy , motor prostě co nejvíc info ze stavby
jak máš uchycenou přidavku v3s
jakou máš orstu a řerpadlo atd ...
jinak moc krásný stroj
Re: Drobeček
fotka kloubu
[img][img]http://s19.postimage.org/i9otswgr3/17032012151.jpg[/img][/img]
zadní náprava
[img][img]http://s19.postimage.org/9l69z7qhb/17032012145.jpg[/img][/img]
celkové foto
[img][img]http://s19.postimage.org/i4pnwyytr/17032012148.jpg[/img][/img]
motor
[img][img]http://s19.postimage.org/ad8xyeuof/17032012150.jpg[/img][/img]
[img][img]http://s19.postimage.org/i9otswgr3/17032012151.jpg[/img][/img]
zadní náprava
[img][img]http://s19.postimage.org/9l69z7qhb/17032012145.jpg[/img][/img]
celkové foto
[img][img]http://s19.postimage.org/i4pnwyytr/17032012148.jpg[/img][/img]
motor
[img][img]http://s19.postimage.org/ad8xyeuof/17032012150.jpg[/img][/img]
Re: Drobeček
výborne, skvela práca, akú ma dĺžku a výšku po motor?
Re: Drobeček
parada to sa mi paci motor je osadeny pekne nizko len nemas ton volant nejako vysoko oproti sedacke alebo sa mi to len zda
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Drobeček
Pěkná pevná mašina, vidím tu jedno ALE. jesttli budeš stavět čelnák nakladač tak ten výkyv na zadní nápravě je na místě, ale pro naviják a tahání dřeva se asi dostaneš do problemu se stabilitou stroje, ten předek tě přes kolíbku v zádu neudrží. Ale jináč si vedeš skvěle.
Re: Drobeček
Utopenej Drobeček
Z toho jsme se po hodině dostali, ale potom jsme museli odpřáhnout káru a vytáhnout ji na řetězu protože to bylo čím dál horší a celkem tak 50 m. Protože kára drhla spodkem. Byli tam hluboké koleje po naší v3s 4x4. Křest v bahně má tedy za sebou. Kára je půjčená od obce a je široká 210 po okraj gum takže dělala další stopu svojí budu dělat později.
Z toho jsme se po hodině dostali, ale potom jsme museli odpřáhnout káru a vytáhnout ji na řetězu protože to bylo čím dál horší a celkem tak 50 m. Protože kára drhla spodkem. Byli tam hluboké koleje po naší v3s 4x4. Křest v bahně má tedy za sebou. Kára je půjčená od obce a je široká 210 po okraj gum takže dělala další stopu svojí budu dělat později.
Naposledy upravil(a) Jirka K dne ned bře 18, 2012 8:34 pm, celkem upraveno 2 x.
Re: Drobeček
Čerpadlo ZBC12 Liaz.
Převodka řízení Liaz.
Ještě je třeba dodělat palivovou nádrž, ale vyvážet dřevo z lesa je důležitější protože začal do lesa jezdit i soused a občas si splete hranice.
Výška motoru po nalévací hrdlo oleje je 138. Celková délka od předního nárazníku je 350.
Naviják bude používán jenom zřídka takže je pro mě důležitější stabilita předku s přední nápravou zadek budeme muset celkově ještě zatížit.
Převodka řízení Liaz.
Ještě je třeba dodělat palivovou nádrž, ale vyvážet dřevo z lesa je důležitější protože začal do lesa jezdit i soused a občas si splete hranice.
Výška motoru po nalévací hrdlo oleje je 138. Celková délka od předního nárazníku je 350.
Naviják bude používán jenom zřídka takže je pro mě důležitější stabilita předku s přední nápravou zadek budeme muset celkově ještě zatížit.
-
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pát led 27, 2012 4:27 pm
- Bydliště: zlin
Re: Drobeček
jakej máš rozvor a šířkuJirka K píše:Čerpadlo ZBC12 Liaz.
Převodka řízení Liaz.
Ještě je třeba dodělat palivovou nádrž, ale vyvážet dřevo z lesa je důležitější protože začal do lesa jezdit i soused a občas si splete hranice.
Výška motoru po nalévací hrdlo oleje je 138. Celková délka od předního nárazníku je 350.
Naviják bude používán jenom zřídka takže je pro mě důležitější stabilita předku s přední nápravou zadek budeme muset celkově ještě zatížit.
jinak je to pěkné pokud planuješ čelnák tak pěkná příprava
Re: Drobeček
Moc povedené zdá se mi to tedy krátké ale jináč supr