Drobeček
Re: Drobeček
Neděle se nepovedla!3těpkování nevyšlo! Z jednoho místa bylo sotva patnáct pytlů a z druhýho nebyl ani jeden,protože se ozval údajnej majitel,nebo spíše údajně poslední domluvenej odklízeč,tak jsme mu udělali čtyři hromady špalíků.Má to zaplatit,tak se uvidí.Po dokončení ale doma nebyl,tak jsme odjeli s prázdnou.To jsem zakopal Starexe se štěpkovačem,takže bahno až na střeše.Když se daří,tak se daří.Na foty jsme si ani nevzpomněli.
Re: Drobeček
Nějaké fotky ze stavby přední nahrnovací radlice.Zatím bez hydrauliky.Radlice zatím nevyztužená,čerpadlo ještě nenamontovaný,jen nová řemenice na klice.
Re: Drobeček
hele a není už moc dlouhá? nebude se to už moc ohybat na té klice
Re: Drobeček
Dlouhá je,ale jinam čerpadlo dát nemůžu.První tři klíňáky táhnou nahoru a ty další na to čerpadlo potáhnou dolů.
- Ondras83
- Příspěvky: 10022
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drobeček
hele a neni blbe, ze ty pistnice tahnou jakoby zpet?...chapes, ze jsou dole zlomeny k ramu...
Re: Drobeček
Mají tah 47 cm,s radlicí zvednou víc než o metr.Kdyby jsem je dal rovně,tak spodní uchycení musím posunout dopředu a mělo by to o dost menší chod radlice.Tohle je téměř krajní poloha ve které se bude přejíždět.Kdybych posunul horní uchycení dozadu,tak mi překáží čerpadlo serva a musel bych pístnice dát dále od sebe ke straně.Neseblo by mi to na ramena na radlici a pístnice by byla přímo před kolem a házela víc bahno na pístní tyč,která musí být dole a vadilo by uchycení a pístnice ve výhledu.Takhle nezakrývají výhled před kola,ale jsou při výhledu schovaný částečně před kapotou.Být pístní tyč nahoře by bylo lepší,ale byl by problém s hadicema,které jsou obě u oka do boku.Musela by se celá pístnice převařitTyhle pístnice jsem tady koupil a jsou v perfektním stavu.Chromy nepoškrábaný,neporezlý a manžety netečou,takže škoda předělávat.Dlouho jsem o umístění přemýšlel a vyšla tato varianta nejschůdněji.Ondras83 píše:hele a neni blbe, ze ty pistnice tahnou jakoby zpet?...chapes, ze jsou dole zlomeny k ramu...
Re: Drobeček
Mali Tank
Re: Drobeček
Původní plán trošku větší Tékáčko,nějak to VÍCE přerostlo.rado1010 píše:Mali Tank
Re: Drobeček
ty pístnice už sem někde viděl
jestli na to budeš stavět i naviják seženu luxusní lano (pro tebe velmi levně )
jestli na to budeš stavět i naviják seženu luxusní lano (pro tebe velmi levně )
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Drobeček
Naviják tam mám ten Tatrováckej s volným odvíjením.Chybí mi na něm kotoučová brzda s bubnem,kterej byl při koupi rozlámanej a nemám samozřejmě lano.Za brzdovej buben chtějí v armádním výprodeji 2500,takže budu upravovat z ruční brzdy V3S,kterej je ale větší a má jiné uchycení.V originálu bylo lano o průměru 16,nebo snad 18 mm.CHci tam dát něco kolem 12 mm.Až se ti něco naskytne,tak si vzpomeň.Mám doma kus starýho přetrženýho lana z univerzála od známýho.Byla by to taková hodně nouzovka.Pokud bude u tebe něco k mání,tak dej vědět.bourač píše:ty pístnice už sem někde viděl
jestli na to budeš stavět i naviják seženu luxusní lano (pro tebe velmi levně )
Re: Drobeček
Výtahování zbytků dubu ze stráně s prudkým bočním náklonem blížícím se k převrácení.Jízda číslo tři
Jirka K píše:https://www.youtube.com/watch?v=QsYfhcTkgs0
Jízda číslo dvě.
https://www.youtube.com/watch?v=1PPxJY_XyQQ
Jízda číslo jedna první díl
https://www.youtube.com/watch?v=6R-Ok3Olbb0
Jízda číslo jedna druhý díl
https://www.youtube.com/watch?v=tq_Uy1rueI4
Re: Drobeček
v takomto šikmom teréne by som mal prednú uzavierku zapnutú stále lebo jedno koleso vždy len kopíruje terén a to je skoro ako keby si mal vypnutý predek
Re: Drobeček
S uzávěrkou mě to hodilo na ten strom,bez uzávěrky to zase nechtělo vyjet.S uzávěrkou se nedá pořádně řídit.Na to je řízení z Liazky slabý.Když jí tam mám,tak kvůli tomu náklonu to i přez to servo táhne hodně ke straně.Na jednu stranu to zatáčí samo,ale na druhou to pak nezatočí a nejsem pořádně schopnej se vyhybat pařezům.Je to hodně extrémní náklon a přitom ještě stoupání.Oproti těm vedlejším stronům je náklon více k poznání.Honza původně tam chtěl to tahat,ale při první jízdě dolů ho to taky stáhlo na ten smrk,protože na každým pařezu,nebo kořenu to sjíždí bokem a utekl z toho.V loni se tam jezdilo lépe,ale každou jízdou se ta spodní část trochu vyhrne a zvětšuje se náklon.Původně jsem uvažoval o otočení kol na široko,ale nebyl čas.Každá strana by byla širší o 12 cm,takže 24 dohromady a to už by v náklonu hodně pomohlo.S tím se ale zaklínit okolo toho smrku by už bylo bez šancí.Pila nebo lkt s navijákem odzhora z louky.Stejně jsem vůbec nevěřil,že se od toho stromu s kloubákem odlepím.Ani se o gumu tolik neodřel.Obecní zprávce lesů řekl,že takové odření po natření balzámem není žádný problém,že se zacelí podstatně horší.Oni tam zapadli s Proximou s károu,když nakládali ten dub.Je to vidět na konci na jednom z těch krátkejch videjí.Tam odzhora kus zacouvali,ale už se nerozjeli,takže druhej Zetor s předkem a scházení části dřeva.harijaro píše:v takomto šikmom teréne by som mal prednú uzavierku zapnutú stále lebo jedno koleso vždy len kopíruje terén a to je skoro ako keby si mal vypnutý predek
Re: Drobeček
Přední radlice konečně v provozu.Video se ale nepovedlo,protože jsem máčkl dvakrát a hned se vyplo nahrávání,pak už Honza musel do práce,takže druhej pokus nebyl a nebylo už ani co hrnout.Traktor to přizvedne v pohodě,je tam ale ještě někde vzduch,protože je chvíli prodleva mezi spuštěním radlice a zvedáním traktoru.nechce se to samo odvzdušnit,ikdyž jsem to prvně propláchl naprázdno.Měl jsem ale mít asi i naplněné pístnice.Při hrnutí padala zem přez radlici.S tím špatným odvzdušněním ale není přesný spuštění,takže když začnu hrnout,tak radlice jde ještě postupně hlouběji než byla nastavena.Čerpadlo je dosti rychlý i na volnoběh.