Bagrák
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned bře 18, 2018 4:30 pm
- Bydliště: Bobrová
Re: Bagrák
Ahoj, tak po delší odmlce se vracím. Něco málo přibylo, nějaký materiál, plechy vypálené , hlavní čepy hotové.
Motor tam dám taky z avie, už ho mám nadřeklý, a listová pera jsou snad na cestě. A dvě nová kola. Moc práce venku.. Chci se zeptat ještě jednou na ty nápravy a to přehození otáček. Mám za to, že jste psal, že tu hrušku máte otočenou v zadní nápravě kvůli správným otáčkám. A ještě by mě zajímalo, jaké velikosti kol používáte... Už je asi na čase, abych se přijel podívat .. Myslite, že by to tedy bylo možné? Napište mi prosím na e-mail Vaše telefonní číslo. Děkuji mnohokrát
Motor tam dám taky z avie, už ho mám nadřeklý, a listová pera jsou snad na cestě. A dvě nová kola. Moc práce venku.. Chci se zeptat ještě jednou na ty nápravy a to přehození otáček. Mám za to, že jste psal, že tu hrušku máte otočenou v zadní nápravě kvůli správným otáčkám. A ještě by mě zajímalo, jaké velikosti kol používáte... Už je asi na čase, abych se přijel podívat .. Myslite, že by to tedy bylo možné? Napište mi prosím na e-mail Vaše telefonní číslo. Děkuji mnohokrát
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Bagrák
Ahoj, To je mi jasný , že je mnoho práce okolo Otočenej dyferák je akorát v přední nápravě Kola mám v předu jako tupláky 11,2 / 24 (předek z 7245) a vzadu 13 / 18 (kola z RUR5 ) po obvodu jsou oboje tyto kola stejný S tou návštěvou samozřejmě počítám, není nad to to vydět na vlastní oči .
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned bře 18, 2018 4:30 pm
- Bydliště: Bobrová
Re: Bagrák
Zdravím. Tak ted jsem o bagru delal dva dny. Casu malo ale i tak jde vidět ze neco na něm udělalo . Chci se zeptat, jak jste upravovali tu rozvodovku z v3s, rad bych ji taky trochu snížil. Čím jste svařil ten obal ty rozvodovky, normalni elektrodou? E-B 121. A ta hridel hlavni, co je mezi převodovkou a rozvodovkou, pri te úpravě, pouzil jste nejaky ten sestihran co po něm jezdili kolečka?.. Nevim jestli jste mě posilal to číslo, ale kdy by jste mohl tak na email, Tulis3@seznam.cz .. Díky moc uz se tesim na návštěvu
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Bagrák
Jsem rád že se pomalu rodí dvojče bagráka, tu redukční skříň jsem snížil v ose nejvrchnější hřídele, zadekloval jsem ji trojkou plechem a varil normálně céočkem a šlo to úplně dobře a držíto,asi to není normální litina jako blok motoru. tu hřídel co je z převodovky do redukčky jsem skrátil, udělal domeček s ložiskem a simerinkem a z jednoho kolečka co jezdilo po té hřídeli jsem udělal unašeč pro kardanku. Kontakt na sebe jsem ti posílal na SZ, ale pokusím se ti ho poslat tím mejlem, jestli to zvládnu, nejsem s ním kamarád.
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned bře 18, 2018 4:30 pm
- Bydliště: Bobrová
Re: Bagrák
Ahoj. Vcera po usi od oleje . Rozvodovka rozdelana, a ted badam jak jste to tam presne napojil na tu kardanku. Jste nepouzil to puvodni lozisko? Ta hridel a to kolecko slo obrobit nejak? Nechapu na jakem osazeni mate gufero, když ten tisicihran je po to lozisko, a taky jsem si vsiml ze uprostřed te kardanky to mate normálně zajištění maticou, tudis jste tam zakonponoval i ten tisicihran co je na nem normalne kardanka? Aby to by vse v ose..Mam z toho hlavu jak balon, vedel jsem ze to bude orisek ale az takovej
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned bře 18, 2018 4:30 pm
- Bydliště: Bobrová
Re: Bagrák
Tak uz jsem na to asi přišel
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Bagrák
Ta řídel má druhý ložísko až v rychlostce a když odšroubuješ rychlostku od redukční skříně ostane ti po rychlostce díra na kterou musíš udělat stěnu s ložiskem a guferem pro tu řídel, zároveň ta deska musí být pevná a dostatečně sylná aby udržela tu převodovku místo rychlostky, mám teda eště i ukotvení dole pod redučkou, protože rovná plotna při záběru kardanek stále pružila. Ta řídel skrácená z rychloatky opracovávat nejde, soustruh si ani neškrtne, unašeč pro kardanovej kloub je svařenej z jednoho ozub. kola aby pasovalo na drážky a ten unašeč je zajištěnej navařeným šroubem na střed řídele a přitažený zajištěnou matkou. holt když to nejde soustruhem, tak se musi improvizovat, a funguje to.
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned bře 18, 2018 4:30 pm
- Bydliště: Bobrová
Re: Bagrák
Zdravím. Tak nevím jak je to možné ale obrobit me slo na soustruhu i ta hridel i to kolecko, bylo to jen hloubkove tvrdy. Ale za to me to delalo neplechu pri svarovani toho obalu COčkem. Snad to nepotece, dost to dělalo póry.. Pridal jsem nejaky fotky at vidite ze ho opravdu stavim. Jen mam strach ztech hlavních stredovich čepů. Chtěl bych se zeptat. Ty pasoviny co jsou na rameni mezi lzici a pistnici vyklopniku, jsou jak velke? A cep v prumeru?... Bude to ve finale tezkej stroj, zelezo jen pribejva.. Ale ted zase prace v dílně konci.. Nemam stale motor, dal se nehnu, snad to dopadne od pana co me ho slíbil. Dovolena a pak do podzimu udělat zaklady na pergolu. Ale jak budou chvilky, prace na něm budou pokračovat . https://tulda12.rajce.idnes.cz/NAKLADAC
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned bře 18, 2018 4:30 pm
- Bydliště: Bobrová
Re: Bagrák
Ahoj. Je tam jedna fotka, na které jsou tri červené tečky, ty stimulují, čepy, ja ho mam vic v pravo v ose vuci tomu vrchnimu, vy ho mate o malinko vic vepredejc, v levo. To by mělo normálně zvedat že?
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned bře 18, 2018 4:30 pm
- Bydliště: Bobrová
Re: Bagrák
*simulující
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Bagrák
Vypadá to dobře, To že máš čepy pod sebou tak nějak nevadí, já je mám trochu předsazený kudy zatížení v horní poloze, aby písty nešli moc do mrtvího bodu, protože je mám dost dlouhý a rameno mi jde čepama na konci ramene do 350cm, ale tohle musíš doladit podle toho jak dlouhý pístnice máš a jakej maj výsuv, výchozí body jsou při zasunutý pístnici a rameno na zemi, maximální zdvyh se projeví sám. Mě teď úplně na zem nejdou protože jsem to původně stavěl na jiných nápravách a teď na PV3S nápravách je to trochu vyšší, a převářet držáky pro písty se mi nechce tak to doháním uchycením na nářadí (lopata vydle atd. ) Pokračuješ dobře, ta rychlostka je teď úplně stejná jako moje. Váhu stroje neřeš, čím těžší tím stabylnější, neboj AVIE si s ním jen hraje.
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned bře 18, 2018 4:30 pm
- Bydliště: Bobrová
Re: Bagrák
Ahoj. Měl bych zase nejakej dotaz . Ve predu na rameni jak mas ten tříbodový závěs na nářadí, tak jak tam na horním bodě máš tu kulatinu, tak to mas jakej průměr? 40?.
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Bagrák
Přesně tak 40 mm. 24cm dlouhej, ale na té dýlce moc nezáleží.
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned bře 18, 2018 4:30 pm
- Bydliště: Bobrová
Re: Bagrák
Zdravím po delší době. Tak obilí je doma, základy na pergolu jsou take vybetonovane. Zase jsem poshanel nejakej ten dil. Hlavne motor uz mám . Chtěl bych vas poprosit, o par detajlnich fotek toho hlavního středoveho čepu, a kardanu. Tam mate navarene dva krizky hned za sebou? Takže tam mate tři? Na kardanu co spojuje rozvodovku s predni napravou na tom středu?.. Zas bych se tomu nejakej den věnoval. Venku je na padnuti, v dílně je krásně . Diky moc
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned bře 18, 2018 4:30 pm
- Bydliště: Bobrová
Re: Bagrák
Zdravím po delší době. Tak obilí je doma, základy na pergolu jsou take vybetonovane. Zase jsem poshanel nejakej ten dil. Hlavne motor uz mám . Chtěl bych vas poprosit, o par detajlnich fotek toho hlavního středoveho čepu, a kardanu. Tam mate navarene dva krizky hned za sebou? Takže tam mate tři? Na kardanu co spojuje rozvodovku s predni napravou na tom středu?.. Zas bych se tomu nejakej den věnoval. Venku je na padnuti, v dílně je krásně . Diky moc