Wykyho kloubak
Re: Wykyho kloubak
Protaceni praveho zadniho a leveho predniho u kloubaku pri hrabani bude dusledek reakce pohonu , tj. predstavim-li si predni cast traktoru jako pevnou cast , hnaci hridel k zadnimu diferaku se toci po smeru hod. rucicek[z pohledu od motoru] , pricemz zadni cast traktoru je otocna vuci predni. Tim se pri odberu vykonu z napravy odlehcuje prave zadni kolo a zacne hrabat [zadni naprava , potazmo cely zadek traktoru se z hlediska zajisteni proti otaceni kolem vykyvu v kloubu opira o leve zadni kolo a tim ho dotezuje oproti pravemu , ktere naopak odlehcuje]. Predek se chova zrcadlove - pohonna jednotka se pri vyvinu sily jakoby opira o prave predni kolo.
Na mě se nemusí řvát , mě to stačí říct 16x.
Re: Wykyho kloubak
PA , díky za vysvětlení protáčení. Přiznám se , že by mne to nenapadlo, ale když to popisuješ zní to věrohodně. Já si dosud myslel, že je to nějaký nahodilý jev daný např. momentálními adhezními podmínkami. Když však o tom psal i Wyky , řekl jsem si, že to nasi nebude náhoda , ale vysvělení znám až teď. Z toho mi plyne , že když bych couval vstupní hřídele do difů se točí obráceně a pak by by mělo prokluzovat levé zadní a pravé přední. A s tím už se dá dál pracovat např. dělené brzdy diagonálně tj. jedním pedálem přibržďovat prave zadní +levé přední a druhým pedálem levé zadní a pravé přední- zatím teoretická úvaha, ale ještě jednou díky za inspiraci.
Re: Wykyho kloubak
No jo , popisuju to tak verohodne , ze tomu snad i sam verim
No , diagonalni smerove brzdy , to by asi bylo pouzitelne jen pri stejnych adheznich vlastnostech podkladu soucasne pod vsemi koly. Ja bych to ruzove nevidel. Je to jen muj pocit
No , diagonalni smerove brzdy , to by asi bylo pouzitelne jen pri stejnych adheznich vlastnostech podkladu soucasne pod vsemi koly. Ja bych to ruzove nevidel. Je to jen muj pocit
Na mě se nemusí řvát , mě to stačí říct 16x.