Drobeček
Re: Drobeček
Po delší odmlce informace o postupu prací.Změna navijáku na Tatra 148 s volným odvíjením.Přez ten dvoububen bylo špatně vidět.Ta Tatra je přeci jen menší a přitom pevnější.
- michalkri
- Příspěvky: 678
- Registrován: úte lis 04, 2008 10:24 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Drobeček
Jo, hold TATRA, udělal jsi dobře, že jsi si ho nechal.
Re: Drobeček
proste tatra, jak ja mam to slovo rad, tohle je nas narodni poklad
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: Drobeček
ukázka svahové dostupnosti Drobečka.Kolik má takový Zetor?Pokud se nepletu,tak na 52 11 bylo psáno 11,s předkem snad 13.Kolik může být tohle ?Byl to takovej divnej pocit,když vnější okraj kola při náklonu je kolmo pode mnou,nebo jsem i dál než je to kolo, a jede se přez kořeny a uřízlý pařezy.Jsou to starý fotky z jara kdy ještě neyla kapota.
Re: Drobeček
kolik by jeste snesl? ja si myslim ze uz je v bespecnem maximu. ale sedet v tom bych nechtel. kde mas foto kapoty
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: Drobeček
Myslím že by ještě něco vydržel.Představa že by ale lehl je špatná,protože by se tam nikdo nedostal s čím by mě postavil.Když jsem to jel prvně,tak mi moc dobře nebylo.Z toho traktoru to vypadá o dost hůř,když máš pod sebou ten vnější okraj kola.Kdysi Honza u nás za domem po mezích provezl známýho co dělá revírníka u státních lesů a tomu z toho na sedadle zpolujezdce taky moc dobře nebylo a ty meze byly úplně v pohodě.Jenom taková ukázka stoupavosti.Kapota je na fotce na Radouňské traktoriádě ve srazech a setkáních.Teď po delší době jsem začal na Drobečkovi něco tvořit.Dvojitej výfuk z topenářský 2 coulový trubky kterej bude součástí ochrannýho rámu.Původní vyůstění dole vedle kloubu za předním kolem bylo nevyhovující.Pokud někdo byl ještě na káře,tak mu to foukalo do obličeje,výřilo prach,v hlubokým bahně to bublalo z bahna a šlo do kabiny.Teď to půjde nad kabinu pod úhlem 45 stupňů do zadu do boku a bude ještě jako doraz otevírání dveří,protože dveře se otevíraly o 180 stupňů až na zadní kolo a při zadním výkyvu o něj někdy blbě zachytly,nemohlo se při otevřených dveřích tedy popojíždět a blbě se zavíraly při postavení do kopce.Zvuk Landroverovýho Deflenderovýho tlumiče se nezměnil,spíše je ještě výraznější jak to nejde do země.V nízkejch otáčkách je tichej,ale při osolení pěkně zaburácí.Žádná klasická Avie.Až bude rám komplet,tak dám fotky.
Re: Drobeček
na druhej fotke som nameral +/- 22° stupníkov čo je sakra dosť. zetory majú z výroby nálepky max svahová dostupnosť 12°
Re: Drobeček
Odvoz dřeva v kleci na traktoru
Zapadlý čtyřtunový pásový bagr při zahrnování kolektoru tepelného čerpadla.Přez hodinu tahání,než byl venku.
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Drobeček
Pěkný videa, traktor šlape jak má, moc pěkný.
Re: Drobeček
Pořád se chystám na další dokončovací práce,ale není vůbec čas.Dělal jsem teď dalšímu sousedovi další sklápěcí káru.Tu si v neděli odvezl a zatím nezaplatil ani za materiál.Hlavně že si koupí za 80 000 čtyřkolku a pak chce šetřit.Akorát ztráta času.Mohlo bejt něco na Drobečkovi.V plánu je dodělání náhonu navijáku a přední a zadní hydraulika.Větší sklápěcí kára asi s tandemovou nápravou,pokud bude čas na sestavení náprav a seženu druhý šestnáctkový šestidírový dysky.Zatím kovošrot vydal jeden pár šestnáctek a jeden pár 15,3.Potom po jednom kuse osmidíráků 16 a 15,3 na možnou výměnu,nebo v nejhorším případě převaření středů.Nebo o nechám zatím na jedné nápravě.Sháněl jsem brzdovej buben na ten Tatrováckej naviják,ale cena 2000+DPH mě nepotěšila,přitom je menší než na přídavce z V3S.Ten se mi povedlo ve šrotě zkonfiskovat i s unašečem,V3S buben má ale rozteč šroubů o 5 mm větší,jinak bych použil ten.Unašeč s bubnem jsem chtěl použít k ložiskové skříňce co jde kardan k třetí V3S nápravě.je tam ale menší hřídel než je drážkovaná hřídel na přídavce,tak moje plány na jednoduchý nahrazení toho prasklýho Tatrováckýho bubnu nevyšly.Celej Tatrováckej naviják na netu nabízejí za 100 000 + DPH !!!To je pecka.To jim tam asi budou hodně dlouho zabírat místo v regálech.Nějak to vyřeším jinak.V hlavě už to mám,bude se ale muset zapojit soustružník.Hlavní je že je doma připravenej vývod z přídavky,kterej je tak nedostatkovej.Za tři roky jsem viděl ve šrotě jenom dva co jsem hned vyndal a z toho jeden byl rozlomenej po střihání auta,ale na díly je v záloze.
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4632
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Drobeček
Naco tam máš ty měděný topenářský trubičky ? To je na hydrauliku? Vyddržej ty pájený spoje takovej tlak ?Jirka K píše: motor
[img][img]http://s19.postimage.org/ad8xyeuof/17032012150.jpg[/img][/img]
ooooooooooooo
Re: Drobeček
to je kompresor predni zadni uzaverka
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem