Pepina

4x4, 6x6 apod

Moderátoři: rezis, Toreto

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pinkygsx
Příspěvky: 4287
Registrován: čtv říj 08, 2009 7:31 am
Bydliště: kousek od Vyškova
Kontaktovat uživatele:

Re: Pepina

#61 Nový příspěvek od pinkygsx »

JJ Tico je jak favorit, ale Matiz už je modernější,
Obrázek

Uživatelský avatar
pinkygsx
Příspěvky: 4287
Registrován: čtv říj 08, 2009 7:31 am
Bydliště: kousek od Vyškova
Kontaktovat uživatele:

Re: Pepina

#62 Nový příspěvek od pinkygsx »

tohle asi nepůjde předělat na karbec :D

Gerhard
Příspěvky: 1704
Registrován: čtv zář 24, 2015 3:34 pm
Bydliště: Třinec

Re: Pepina

#63 Nový příspěvek od Gerhard »

to všechno co je na sacím potrubí dej pryč, zůstane holé potrubí, i za cenu, že bys to měl pilou odřezat. Na to odřezané zrob přírubu, přivař ju, a na to posaď karburátor.

Uživatelský avatar
pinkygsx
Příspěvky: 4287
Registrován: čtv říj 08, 2009 7:31 am
Bydliště: kousek od Vyškova
Kontaktovat uživatele:

Re: Pepina

#64 Nový příspěvek od pinkygsx »

to sací potrubí je celé plastové už od hlavy. takže musel udělat celé sací potrubí. Nebo sehnat z Tica

Gerhard
Příspěvky: 1704
Registrován: čtv zář 24, 2015 3:34 pm
Bydliště: Třinec

Re: Pepina

#65 Nový příspěvek od Gerhard »

tak z tica. jinak tady na šroťáku bylo ticů plno :)

Uživatelský avatar
pinkygsx
Příspěvky: 4287
Registrován: čtv říj 08, 2009 7:31 am
Bydliště: kousek od Vyškova
Kontaktovat uživatele:

Re: Pepina

#66 Nový příspěvek od pinkygsx »

No asi jak rikas vezmu ten motor z Matize. Nebo mi zjisti co by stal jen motor z tica tam u vas?

Gerhard
Příspěvky: 1704
Registrován: čtv zář 24, 2015 3:34 pm
Bydliště: Třinec

Re: Pepina

#67 Nový příspěvek od Gerhard »

před 3 rokama mě stál můj 4500,ale s převodovkou, chladičema, alternátor, startér, zeptám se po novém roce, kolik chcou teď.

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15753
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Pepina

#68 Nový příspěvek od oco13 »

Karbec tam nahodíš , ale ako urobíš zapalovanie ak je tam 4 bodový vstrek ,prípadne ešte imobilizer? RJ , všetky sondy , káblovanie odčleniť od ostatnej elektriky.
Neviem , mám na dvore Lanosa 1,5 - 67KW a nejako sa mi nezdá ,že by sa to dalo bez hlbších znalostí autoelektriky.

Uživatelský avatar
pinkygsx
Příspěvky: 4287
Registrován: čtv říj 08, 2009 7:31 am
Bydliště: kousek od Vyškova
Kontaktovat uživatele:

Re: Pepina

#69 Nový příspěvek od pinkygsx »

Je to jednobodovi vstrik. Zapalovani je tam bezkontakt s normálním rozdelovacem.

Gerhard
Příspěvky: 1704
Registrován: čtv zář 24, 2015 3:34 pm
Bydliště: Třinec

Re: Pepina

#70 Nový příspěvek od Gerhard »

Oco 13-na předělávku na karburátor je pro laiky trošku problém když to nemá rozdělovač. Když má rozdělovač, všecky sondy , čidla apod. nepotřebuje. To potřebuje jen u vícebodového vstřikování. U karburátoru jsou mu sondy atd prd platné. Kdyby to byl diesel s elektronickým vstřikováním, tak to by problém byl. Tam je třeba zachovat celou řidící jednotku.

Uživatelský avatar
Mikro
Příspěvky: 2318
Registrován: stř črc 04, 2007 11:36 am
Bydliště: Dětmarovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Pepina

#71 Nový příspěvek od Mikro »

Otázka proč to chcete předělávat ? Když to seženeš komplet s elektroinstalací, tak je ta stříkačka jednoznačné + :)

Gerhard
Příspěvky: 1704
Registrován: čtv zář 24, 2015 3:34 pm
Bydliště: Třinec

Re: Pepina

#72 Nový příspěvek od Gerhard »

pokud nemá vedle sebe autoelektrikáře, nebo jím sám není, tak si nebude vědět rady.

Uživatelský avatar
pinkygsx
Příspěvky: 4287
Registrován: čtv říj 08, 2009 7:31 am
Bydliště: kousek od Vyškova
Kontaktovat uživatele:

Re: Pepina

#73 Nový příspěvek od pinkygsx »

Jo muzu to mit komplet vse co budu potrebovat, ale i tak tam bude asi ridici jednotka na ten vstrik. A ta bude potrebovat ruzna cidla aby vyhodnocovala. Je ale fakt kdyz by slo rozchodit jako strikacku bylo by to super.

Uživatelský avatar
Jarda-k
Příspěvky: 2169
Registrován: úte čer 05, 2012 4:47 pm
Bydliště: Kaznějov

Re: Pepina

#74 Nový příspěvek od Jarda-k »

Původní rozdělovač ale stejně nejde ze vstřikovýho motoru na karburátorový použít. Ten tam většinou pouze rozděluje jiskru, ale předstih reguluje řídící jednotka.
Jedině použít rozdělovač z karburátorový verze tohoto motoru, pokud existuje.

Uživatelský avatar
jirik610
Příspěvky: 1774
Registrován: čtv črc 09, 2009 11:32 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Pepina

#75 Nový příspěvek od jirik610 »

Souhlasim předstih bývá v 90% od snímače otáček přez jednotku do výcenásobného induktoru nebo u jednobodu na jednoduchý induktor a pak na rozďelovač , ale vše má několik řešení tríválec zapaluje po 120 stupních , proto bude mět rozďelovač nejspíš na vačce aď už kontaktní nebo s nímanej čidlem , protože logika řízení zápalu by byla výrobňe složiťejší než snímač otáček vačky .

Odpovědět

Zpět na „Traktory domácí výroby 4x4“