Subaru

4x4, 6x6 apod

Moderátoři: rezis, Toreto

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kohonzik
Příspěvky: 44
Registrován: čtv dub 03, 2014 9:38 pm
Bydliště: Podrážek

Re: Subaru

#16 Nový příspěvek od Kohonzik »

Atlan píše:Skor by ma zaujimalo ci to jazdi, a copovedal jednovalec na ten obrovsky zotrvacnik. (A pochybujem ze niekto jazdi po lesnej ceste 25km/h s plnou vleckou, ved by ho vyhodilo zo sedadla, taku rychlost uzivam len na rovnej ceste bez dier a zaplat, ono je citit ze traktor nema ziadne perovanie)
Zdravim.Jezdí to a dokonce líp než jsem čekal. Jen je problém s těžším terénem, jednak zatim nemám na to abych koupil šípáky a pak je ještě problém s krížením, ale jinak to utáhne dost. Myslím si, že setrvačník s motorem dobře spolupracuje, většinou nastavím cca půl plynu a pak už jen řadím.
Přílohy
20140510_151433 (Kopírovat).jpg
20140426_093949 (Kopírovat).jpg

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9506
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru

#17 Nový příspěvek od Atlan »

Nrjake videjko z terenu sa nenajde ?
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Uživatelský avatar
Kohonzik
Příspěvky: 44
Registrován: čtv dub 03, 2014 9:38 pm
Bydliště: Podrážek

Re: Subaru

#18 Nový příspěvek od Kohonzik »

Atlan píše:Nrjake videjko z terenu sa nenajde ?
Bohužel nemám kameramana. Ale časem se o nějaký pokusim.

Uživatelský avatar
Jirik_um
Příspěvky: 124
Registrován: sob led 09, 2010 7:27 am
Bydliště: u Rychnova nad Kněžn
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru

#19 Nový příspěvek od Jirik_um »

Kohonzik píše:
Atlan píše:Skor by ma zaujimalo ci to jazdi, a copovedal jednovalec na ten obrovsky zotrvacnik. (A pochybujem ze niekto jazdi po lesnej ceste 25km/h s plnou vleckou, ved by ho vyhodilo zo sedadla, taku rychlost uzivam len na rovnej ceste bez dier a zaplat, ono je citit ze traktor nema ziadne perovanie)
Zdravim.Jezdí to a dokonce líp než jsem čekal. Jen je problém s těžším terénem, jednak zatim nemám na to abych koupil šípáky a pak je ještě problém s krížením, ale jinak to utáhne dost. Myslím si, že setrvačník s motorem dobře spolupracuje, většinou nastavím cca půl plynu a pak už jen řadím.
Ahoj pekna prace, ale jedna amaterska uvaha. Sam jsem si koupil 4x4 prevodovku z forda Siery. Ta mela primarne nahon na zadek a pripojovala si predek. Ten jsem nikdy nezapojil, jen zablokoval. Ted k uvaze. Chapu jak diferak rozdeluje otacky na kolech. To nezatizene, na asfaltu stoji a to na poli se snazi. Tak a jestli to dela stejne mezi napravama, tak zadek mas v blate, zatizeny nakladem a predek ceka na ceste, nebo na ni odlechcene hrabe.

Sam jsem to pak rozdelal a koupil kratsi prevodovku z ara.
Soucasne nektere vozi maji samosvor, ale terenaky v blate vetsinou hrabou plny plyn, coz na domadelu s prevody na vic nemame.
Myslim ze timto stylem ziskas buginu s traktorovym nadechem ale mozna te zaskoci. Na druhou stranu je velmi jednoduche to poskladat do kupy bez zbytecnych nakladu a strojniho vybaveni.
Sam jsem koukal na Subaru Jussty. Takova mala 4kolka. Delaji z toho krasne masinky.

Preji hodne uspechu. Vubec nechci hanit tvuj stroj, jen jsem sam o tom moc premyslel.
Soused ma motor z 250ky, peraka, rika ze 9koni a co s tim dela je k neuvereni. Seka listovkou, ore, taha a kdyz tomu nalozi, tak to pekne uhani.
Znáte to jak to je. Plánů moc, času a peněz málo.
http://www.budubos.webnode.cz

Uživatelský avatar
Kohonzik
Příspěvky: 44
Registrován: čtv dub 03, 2014 9:38 pm
Bydliště: Podrážek

Re: Subaru

#20 Nový příspěvek od Kohonzik »

Jirik_um píše:
Kohonzik píše:
Atlan píše:Skor by ma zaujimalo ci to jazdi, a copovedal jednovalec na ten obrovsky zotrvacnik. (A pochybujem ze niekto jazdi po lesnej ceste 25km/h s plnou vleckou, ved by ho vyhodilo zo sedadla, taku rychlost uzivam len na rovnej ceste bez dier a zaplat, ono je citit ze traktor nema ziadne perovanie)
Zdravim.Jezdí to a dokonce líp než jsem čekal. Jen je problém s těžším terénem, jednak zatim nemám na to abych koupil šípáky a pak je ještě problém s krížením, ale jinak to utáhne dost. Myslím si, že setrvačník s motorem dobře spolupracuje, většinou nastavím cca půl plynu a pak už jen řadím.
Ahoj pekna prace, ale jedna amaterska uvaha. Sam jsem si koupil 4x4 prevodovku z forda Siery. Ta mela primarne nahon na zadek a pripojovala si predek. Ten jsem nikdy nezapojil, jen zablokoval. Ted k uvaze. Chapu jak diferak rozdeluje otacky na kolech. To nezatizene, na asfaltu stoji a to na poli se snazi. Tak a jestli to dela stejne mezi napravama, tak zadek mas v blate, zatizeny nakladem a predek ceka na ceste, nebo na ni odlechcene hrabe.

Sam jsem to pak rozdelal a koupil kratsi prevodovku z ara.
Soucasne nektere vozi maji samosvor, ale terenaky v blate vetsinou hrabou plny plyn, coz na domadelu s prevody na vic nemame.
Myslim ze timto stylem ziskas buginu s traktorovym nadechem ale mozna te zaskoci. Na druhou stranu je velmi jednoduche to poskladat do kupy bez zbytecnych nakladu a strojniho vybaveni.
Sam jsem koukal na Subaru Jussty. Takova mala 4kolka. Delaji z toho krasne masinky.

Preji hodne uspechu. Vubec nechci hanit tvuj stroj, jen jsem sam o tom moc premyslel.
Soused ma motor z 250ky, peraka, rika ze 9koni a co s tim dela je k neuvereni. Seka listovkou, ore, taha a kdyz tomu nalozi, tak to pekne uhani.

Ahoj. K té úvaze.: Můj podvozek je v podstatě v terénu stejně dobrej jako kdejakej starej teréňák. Když to vemu do extremu a zapřáhnu "barák" :smich: tak mi bude hrabat jedno přední a jedno zadní kolo...

Uživatelský avatar
Jirik_um
Příspěvky: 124
Registrován: sob led 09, 2010 7:27 am
Bydliště: u Rychnova nad Kněžn
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru

#21 Nový příspěvek od Jirik_um »

A ten vlek má diferák jen pro to, že byl, nebo to je budoucí myšlenka?

Jirka
Znáte to jak to je. Plánů moc, času a peněz málo.
http://www.budubos.webnode.cz

Uživatelský avatar
Kohonzik
Příspěvky: 44
Registrován: čtv dub 03, 2014 9:38 pm
Bydliště: Podrážek

Re: Subaru

#22 Nový příspěvek od Kohonzik »

Jirik_um píše:A ten vlek má diferák jen pro to, že byl, nebo to je budoucí myšlenka?

Jirka
Ten vlek má dif jen proto, že se mi ta náprava asi osm let válela za barákem. Kdysi jsem rozebral celýho žigula a nápravu s převodovkou si nechal. Původní myšlenka byla tříkolka ala "Dva nosáči tankují super". Teď po letech mi to přišlo jako krásná náprava na jednoduchou sklopku.

Uživatelský avatar
Kohonzik
Příspěvky: 44
Registrován: čtv dub 03, 2014 9:38 pm
Bydliště: Podrážek

Re: Subaru

#23 Nový příspěvek od Kohonzik »


Uživatelský avatar
harijaro
Příspěvky: 3448
Registrován: ned pro 26, 2010 11:16 am
Bydliště: Štiavnik

Re: Subaru

#24 Nový příspěvek od harijaro »

tolko trápenia pre kopu halziny. :-/ pre mňa by to bola škoda benzínu času a roboty. ale každý má iný koníček a prístup k drevu :'(

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15666
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Subaru

#25 Nový příspěvek od oco13 »

harijaro píše:tolko trápenia pre kopu halziny. :-/ pre mňa by to bola škoda benzínu času a roboty. ale každý má iný koníček a prístup k drevu :'(
Len počkaj ked na to nahodí šípové gumy.

liba23
Příspěvky: 1215
Registrován: úte led 08, 2013 9:57 pm
Bydliště: Hluk

Re: Subaru

#26 Nový příspěvek od liba23 »

To vám tak v lese rostou stromy zkřiva nebo jsi to nahnul aby to vypadalo jako větší kopec ? Ne, to je žert. Ani se šípovýma to nebude dobrý, ten strojek je moc lehoučký - odhaduju 350 - 400kg a k tomu to uložení přední nápravy je nešťastné. Tlumiče předpokládám z auta které vážilo přes tunu a tak když došlo ke zkřížení náprav tak povolili ale těch pák kilo ten tlumič nestlačí. V lese se ty nápravy kříží pořád a tak to visí na jednom předním a protistranném zadním a ty nadlehčená se protáčejí.

Uživatelský avatar
Kohonzik
Příspěvky: 44
Registrován: čtv dub 03, 2014 9:38 pm
Bydliště: Podrážek

Re: Subaru

#27 Nový příspěvek od Kohonzik »

liba23 píše:To vám tak v lese rostou stromy zkřiva nebo jsi to nahnul aby to vypadalo jako větší kopec ? Ne, to je žert. Ani se šípovýma to nebude dobrý, ten strojek je moc lehoučký - odhaduju 350 - 400kg a k tomu to uložení přední nápravy je nešťastné. Tlumiče předpokládám z auta které vážilo přes tunu a tak když došlo ke zkřížení náprav tak povolili ale těch pák kilo ten tlumič nestlačí. V lese se ty nápravy kříží pořád a tak to visí na jednom předním a protistranném zadním a ty nadlehčená se protáčejí.
Za ty křivé stromy se omlouvám :smich: , toho jsem si opravdu nevšiml a záměr to nebyl. Chyba je asi v tom, že lesáci řízli nakřivo pařez na který jsem si já při natáčení takto nešťastně odložil telefon. Máš pravdu, že největší závaží je posádka po nedělním obědě, ale křížení náprav je v pohodě. Přední je sice na původních tlumičích s pružinama, ale zadní je kyvná... Šípáky by dost pomohly, ale jezdím kolem domu po zatravněné ploše a nechci ji "orat" šípama. Zatím jsem vždycky odvezl co potřebuji a stačily zimáky. Letos mi trochu nasněžilo do práce, tak jsem poprvé použil řetězy.

Uživatelský avatar
Kohonzik
Příspěvky: 44
Registrován: čtv dub 03, 2014 9:38 pm
Bydliště: Podrážek

Re: Subaru

#28 Nový příspěvek od Kohonzik »

Tak po letech upgrade... :wink:
Sehnal jsem za pár šušňů šípy 7-14 z japonskejch traktorů.
Celkem bych je asi ani nepotřeboval, ale byl jsem se podívat v Sopotnici na traktoriádě a mám v plánu se tam letos dostavit
a nechci se tam na zimákách zahrabat v blátě... :tyty:


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
pinkygsx
Příspěvky: 4287
Registrován: čtv říj 08, 2009 7:31 am
Bydliště: kousek od Vyškova
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru

#29 Nový příspěvek od pinkygsx »

Pekny stupen kupredu 8)

destroix
Příspěvky: 1
Registrován: čtv kvě 23, 2019 10:03 pm
Bydliště: Brazil

Re: Subaru

#30 Nový příspěvek od destroix »

ahojky no zaklad krasnej .. what was the boxer .. did not kill it by the moturkem what is there on the 4kolu trozku not .. you somehow in the woods with kara drivi can not imagine what speed you eat ... ;-)

Odpovědět

Zpět na „Traktory domácí výroby 4x4“