Vlčnovjan 4x4
Re: Vlčnovjan 4x4
Nebo tam hodit vidle z VZV a paletu nebo gitter box.
Ondra: to mi připomíná, když jsem dělal jaký a okapy. Valnik, dvě kozy, podlazky a pojizdny lešení hotové
Ondra: to mi připomíná, když jsem dělal jaký a okapy. Valnik, dvě kozy, podlazky a pojizdny lešení hotové
- Ondras83
- Příspěvky: 10022
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlčnovjan 4x4
ze 7tuny jsme delaly cely podbiti
Re: Vlčnovjan 4x4
Ne, klasika plastové bečky.oco13 píše:Myslím že každý z nás čo máme vpredu lopatu, alebo vzadu vysokozdvih, to používame aj takto
Jara - bečka je 80litrov? ten zelený vinohradnícky škopok?
Na lopatě vezu 2x 120l + 1x 180l + pytel 50 kg
Už mě došly 2 kádě 300l.
Re: Vlčnovjan 4x4
Re: Vlčnovjan 4x4
Jaro , kolik Tě čeká hektarů ..?
- Ondras83
- Příspěvky: 10022
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlčnovjan 4x4
Tak Jaro, pořádně to tady zase oziv fotky, videa atd, tak jak před pár lety
Re: Vlčnovjan 4x4
Re: Vlčnovjan 4x4
...jako když namaluje !
- jirik610
- Příspěvky: 1774
- Registrován: čtv črc 09, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Vlčnovjan 4x4
Jary prosim tě potřebuju poradit co zapojit na naftové feldě , má to dva solenoidy a nevím jestli musí být na plusu oba jo a auto mělo imobilizer ale ten by měl bejt řešenej jen přez jeden ten solenoid ja?Dikec Drozďák
Je těžky bejt debil konkurence je veliká
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
Re: Vlčnovjan 4x4
Hoj,
mám zapojené pouze stop ventil a žhavení, jinak nic.
J.
mám zapojené pouze stop ventil a žhavení, jinak nic.
J.
Re: Vlčnovjan 4x4
Jaro,
tímto řešíš pouze nedostatky a chyby TBZ,máš téměř vodorovné spodní ramena a táhlo třetího bodu(hydr. válec),proto se Ti
pluh zvedá v té poloze,v jaké je při orbě.Nedochází k "přiklápění" pluhu k traktoru ,tzn. při zvedání pluhu dochází k naklapění pluhu a tím k zvednutí zadní částí pluhu výše,než přední částí pluhu,tím vzniká prostor pro kolo(nastavení hloubky orby),při otáčení pluhu.Poloha hyd.válce mne jen utvrzuje,v tom,co jsem Ti řekl na "Stodolní".
tímto řešíš pouze nedostatky a chyby TBZ,máš téměř vodorovné spodní ramena a táhlo třetího bodu(hydr. válec),proto se Ti
pluh zvedá v té poloze,v jaké je při orbě.Nedochází k "přiklápění" pluhu k traktoru ,tzn. při zvedání pluhu dochází k naklapění pluhu a tím k zvednutí zadní částí pluhu výše,než přední částí pluhu,tím vzniká prostor pro kolo(nastavení hloubky orby),při otáčení pluhu.Poloha hyd.válce mne jen utvrzuje,v tom,co jsem Ti řekl na "Stodolní".
Re: Vlčnovjan 4x4
Jo, to máš pravdu, geometrie TBZ je dost rozhodující pro spolupráci traktoru s pluhem. Taky jsem nad tím dlouho špekuloval a laboroval, než se to hýbalo jak jsem chtěl...
M.
M.
Re: Vlčnovjan 4x4
Hoj Jirko,
myslím, že máš pravdu, už jsem nad tím špekuloval, mohl bych dát třetí bod na traktoru v dírách co nejníže.
Musím předělat výpalky s dírama (na uchycení 3. bodu) dál od rámu, a o cca 8cm prodloužit spodní ramena, ale to nechám až zimu.
Mám na zvedání TZB pouze jeden píst a to uprostřed TZB a tím mám málo mista na uložení 3.bodu.
O kolik bych měl jít níž ???
Jara
myslím, že máš pravdu, už jsem nad tím špekuloval, mohl bych dát třetí bod na traktoru v dírách co nejníže.
Musím předělat výpalky s dírama (na uchycení 3. bodu) dál od rámu, a o cca 8cm prodloužit spodní ramena, ale to nechám až zimu.
Mám na zvedání TZB pouze jeden píst a to uprostřed TZB a tím mám málo mista na uložení 3.bodu.
O kolik bych měl jít níž ???
Jara