Neviem ale asi nejaky reduktor kupil som ho.Meni mi smer otacania koli v3s navijaku.
ZAJOVA T805
Re: ZAJOVA T805
Re: ZAJOVA T805
ved presne take nieco potrebujem aj ja a neozem to nikde zohnat bodlo by nejake info ze z coho to je
Re: ZAJOVA T805
skus skontaktovat Martiinek5 kupil som ju od nehodzango píše:ved presne take nieco potrebujem aj ja a neozem to nikde zohnat bodlo by nejake info ze z coho to je
Re: ZAJOVA T805
Caute potreboval by som poradit chcem tam nahadzovat motor z tej sieri ale ako ste si mozno vsimli nemam 805 prirubu na spojku a mam to napojene cez hardy spojku.Ale ked to primeriavam tak mi asi nebude pasovat hriadel na vstupe prevodovky so spojkovou hriadelou na motore cize sa chcem spytat ci by sa to dalo spojit nejakym kardanom ci to vydrzi ten krutak ci ma niekto s tym skusenosti
Re: ZAJOVA T805
Inokedy ste sami nazor a teraz nic pre lepsiu nazornos obrazokzajo píše:Caute potreboval by som poradit chcem tam nahadzovat motor z tej sieri ale ako ste si mozno vsimli nemam 805 prirubu na spojku a mam to napojene cez hardy spojku.Ale ked to primeriavam tak mi asi nebude pasovat hriadel na vstupe prevodovky so spojkovou hriadelou na motore cize sa chcem spytat ci by sa to dalo spojit nejakym kardanom ci to vydrzi ten krutak ci ma niekto s tym skusenosti
Re: ZAJOVA T805
podla mna to udrzi ako nic len vacsi kumšt bude zohnat a presne zalozit vyvazeny kardan ked si vezmes ze to bude mat do 4000 ot skusil by som nejaku poloos z auta aj z homokinetickym klbomzajo píše:Inokedy ste sami nazor a teraz nic pre lepsiu nazornos obrazokzajo píše:Caute potreboval by som poradit chcem tam nahadzovat motor z tej sieri ale ako ste si mozno vsimli nemam 805 prirubu na spojku a mam to napojene cez hardy spojku.Ale ked to primeriavam tak mi asi nebude pasovat hriadel na vstupe prevodovky so spojkovou hriadelou na motore cize sa chcem spytat ci by sa to dalo spojit nejakym kardanom ci to vydrzi ten krutak ci ma niekto s tym skusenosti
-
- Příspěvky: 63
- Registrován: úte led 06, 2009 12:09 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZAJOVA T805
Skús sa radšej poobzerať po druhom origo kuse s kompletným spojkovým košom, alebo tam nejaký spojkový zvon prirob, a osaď ten motor riadne na prírubu na koniec spojkovej hriadele. Inak to bude len "zlepenina", a myslím že ho zbytočne predĺžiš smerom dopredu, nezabúdaj, že tam potrebuješ ešte chladič....zajo píše:Inokedy ste sami nazor a teraz nic pre lepsiu nazornos obrazokzajo píše:Caute potreboval by som poradit chcem tam nahadzovat motor z tej sieri ale ako ste si mozno vsimli nemam 805 prirubu na spojku a mam to napojene cez hardy spojku.Ale ked to primeriavam tak mi asi nebude pasovat hriadel na vstupe prevodovky so spojkovou hriadelou na motore cize sa chcem spytat ci by sa to dalo spojit nejakym kardanom ci to vydrzi ten krutak ci ma niekto s tym skusenosti
Mám tam ten istý motor, stačí 15mm platňa (príruba) a spojková lamela z T805 v pôvodnej spojke Sierry, plus úprava olejovej vane ( mám zvarenú novú a asi 3cm plytšiu) a všetko krásne pasuje ako odtiaľ...
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ZAJOVA T805
Zdravim, tiez by som to radsej riesil v osi, resp. dal tam origo spojkovu hriadel, na nu origo lamelu do sierackeho pritlacaka, samozrejme, netreba zabudat, ze treba zmenit aj spojkove lozisko, origo T805 lozisko nemoze byt! lebo slnieckovy pritlacak nieje kamarat s tym origo loziskom...okrem ineho, doma mam sieracky zvon a ten by si tam mal radsej dat. takto som to robil aj ked som daval tento motor do uaza. inac, skus porobit par fotiek toho co to mas za torzo z T805?
tvoj napada ma mensi nedostatok, lebo ten kardan musi mat kardanove krize a tak ci onak, musis mat na motore zvon, co podobres spojkovu hriadel a taktiez aj pri prevodovke musis mat podperne lozisko, co sa mi zda ako ovela viac presnej roboty ako prerobit jednu olejovu vanu a motor posunut nad diferak.
tvoj napada ma mensi nedostatok, lebo ten kardan musi mat kardanove krize a tak ci onak, musis mat na motore zvon, co podobres spojkovu hriadel a taktiez aj pri prevodovke musis mat podperne lozisko, co sa mi zda ako ovela viac presnej roboty ako prerobit jednu olejovu vanu a motor posunut nad diferak.
-
- Příspěvky: 63
- Registrován: úte led 06, 2009 12:09 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZAJOVA T805
Plne súhlasím s "hotday", prirobiť spojkový zvon z Siery je tiež dobré riešenie, no bude asi náročné na centrovanie.hotday píše:Zdravim, tiez by som to radsej riesil v osi, resp. dal tam origo spojkovu hriadel, na nu origo lamelu do sierackeho pritlacaka, samozrejme, netreba zabudat, ze treba zmenit aj spojkove lozisko, origo T805 lozisko nemoze byt! lebo slnieckovy pritlacak nieje kamarat s tym origo loziskom...okrem ineho, doma mam sieracky zvon a ten by si tam mal radsej dat. takto som to robil aj ked som daval tento motor do uaza. inac, skus porobit par fotiek toho co to mas za torzo z T805?
tvoj napada ma mensi nedostatok, lebo ten kardan musi mat kardanove krize a tak ci onak, musis mat na motore zvon, co podobres spojkovu hriadel a taktiez aj pri prevodovke musis mat podperne lozisko, co sa mi zda ako ovela viac presnej roboty ako prerobit jednu olejovu vanu a motor posunut nad diferak.
Nechápem ale potrebu zmeniť spojkové ložisko? Veď ložisko je hladké, a "slniečko"prítlačáku po ňom klže bez problémov... možno treba nastaviť spojku, aby sa ložisko nedotýkalo pri nestlačenej spojke, a je to... Ja to tak mám 8 rokov, a naozaj absolútna spokojnosť, a žiaden problém...
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ZAJOVA T805
narocne to nieje, ja som to osobne robil tak, ze na kazdej prevodovke mas prirubu a na nej trubku po ktorej sa posuva spojkove lozisko, a ta priruba je presne vycentrovana na stred spojkovej hriadelky. ja som to konkretne robil tak, ze som do sierackeho zvona urobil taku dieru, aky bol priemer prirubky na uazackej prevodovke a uz to bezalo v osi, este som zmeral dlzku spojkovej hriadelky aby bola lamela na celych drazkach a zaroven aby vyslo aj podoprenie do loziska v kluke. a presny a silny medzikus bol hotovy... tu by som to robil takisto, akurat co by bolo na tom zvone naviac, tak odpilit, i tak musi motor podopret, to by bola prilis velka vaha na ten zvon...myslim, ze sierra mala v strede motora origo drziaky na silentbloky.Schneider81 píše:Plne súhlasím s "hotday", prirobiť spojkový zvon z Siery je tiež dobré riešenie, no bude asi náročné na centrovanie.hotday píše:Zdravim, tiez by som to radsej riesil v osi, resp. dal tam origo spojkovu hriadel, na nu origo lamelu do sierackeho pritlacaka, samozrejme, netreba zabudat, ze treba zmenit aj spojkove lozisko, origo T805 lozisko nemoze byt! lebo slnieckovy pritlacak nieje kamarat s tym origo loziskom...okrem ineho, doma mam sieracky zvon a ten by si tam mal radsej dat. takto som to robil aj ked som daval tento motor do uaza. inac, skus porobit par fotiek toho co to mas za torzo z T805?
tvoj napada ma mensi nedostatok, lebo ten kardan musi mat kardanove krize a tak ci onak, musis mat na motore zvon, co podobres spojkovu hriadel a taktiez aj pri prevodovke musis mat podperne lozisko, co sa mi zda ako ovela viac presnej roboty ako prerobit jednu olejovu vanu a motor posunut nad diferak.
Nechápem ale potrebu zmeniť spojkové ložisko? Veď ložisko je hladké, a "slniečko"prítlačáku po ňom klže bez problémov... možno treba nastaviť spojku, aby sa ložisko nedotýkalo pri nestlačenej spojke, a je to... Ja to tak mám 8 rokov, a naozaj absolútna spokojnosť, a žiaden problém...
ak ma origo spojkovu hriadelku, tak by som asi urobil maly medzikus medzi prevodovku a sieracky zvon, tak aby mi sedela dlzka spojkovej hriadelky a zaroben aj do kluky. do olejovej vane by som urobil obdlznikovu dieru, aby bola vana po celej dlzke motora rovnaka a bola by to len polka rury, nieco ako je odkvapovy zlab.
to schneider81:
lozisko musis menit kvoli tomu, ze spojkova lamela na T805 je hrubsia a slnieckovy pritlacak ma slniecko skoro rovno a ked vytlacas spojku, tak sa vlasne prehne skoro opacne, a origo lozisko sa ti moze opierat na velky priemer a spojka sa vytlaca prilis tazko, ked si pozres sieracke lozisko, tak to ma taky vyvyseny kruzok len tesne okolo vytlacneho slniecka, cize tlaci len na konce paciek.
Re: ZAJOVA T805
Dik za nazor.Ale spojkovu prirubu bude asi tazko zohnat a aj ked tak problem bude zostelovat to ozubenie v diferaku malo kto to vie ako fabikmiro .Moj prvy napad bol aj je vlozit motor z prirubou spojky a napojit ju priamo na spojkovu hriadel z 805 ale otlaca ma olejova vana. Ak to mas Schneider81 vyfotenne tak to tu prosim ta vloz dost by ma to zaujmalo ako to mas prerobenne.To riesenie co som tu dal pred tym sa mi zdalo jednoduksie ale asi som sa mylil.
foto motora:
foto motora:
- fabikmiroslav
- Příspěvky: 4585
- Registrován: úte čer 09, 2009 8:35 pm
- Bydliště: Trenčín
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ZAJOVA T805
ak chces mat co najmensie naklady, tak sa vyprdni na spojkovy zvon z T805, tam ti potom este chyba priruba, musis doladit hrubku priruby podla dlzky spojkovej hriadelky...aj ked sa da urobit taka vec, ze spojkovu hriadel prepilis a koniec das T805 co ide do prevodovky a druhy koniec mas sieracky...a vydrzi ti to tiez...samozrejme, musi to byt zvarene v osi...
kup nove tesnenie pod vanu, vypil do nej obdlznikovu dieru do zotrvaka az po prsia motora a privar tam take prehlbenie, aby ti donho vydalo olejove cerpadlo aj s nasavanim..ked si das zohnut aj len blbu obdlznikovu vanicku z plechu...osobne si myslim, ze prerobit zeleznu olejovu vanu je ten najmensi problem...ovela horsie to je s hlinikovou...a posun motor co najviac nad diferak.
ak ozubenie v diferaku nastavis presne podla prirucky, tak tam nemas co urobit zle...podstatne je, aby si vymedzil axialnu volu na krajovskej hriadeli diferaka, konkretne sa jedna o vacsiu hrusku, co je na bronzovych puzdrach, lebo ak ti tam zostane nejaka vola, tak sa to neda dobre nastavit, aspon ja som s tym mal problem...ja som tam nechal 0,05mm, co je tak akurat na olejovy film, ked som tam kvapol olej, tak to zostalo bez vole. potom uz vsetko podla prirucky...biela farba, dotlacenie ozubenia do hrusiek, ja som skusal na papieriky, ale da sa to aj podla hlucnosti...podstatne je, ked tocis ozubenim, aby bol prevod tichucky, aby si nemal pocit, ze ozubenie nebezi hladko...samozrejme, obe strany musia byt tiche, ak ti jedna strana nejde nastavit, tak ta prva je este stale zle nastavena...ale ak si v zivote nenastavoval ziaden diferak, tak to moze byt pre teba problem.
kup nove tesnenie pod vanu, vypil do nej obdlznikovu dieru do zotrvaka az po prsia motora a privar tam take prehlbenie, aby ti donho vydalo olejove cerpadlo aj s nasavanim..ked si das zohnut aj len blbu obdlznikovu vanicku z plechu...osobne si myslim, ze prerobit zeleznu olejovu vanu je ten najmensi problem...ovela horsie to je s hlinikovou...a posun motor co najviac nad diferak.
ak ozubenie v diferaku nastavis presne podla prirucky, tak tam nemas co urobit zle...podstatne je, aby si vymedzil axialnu volu na krajovskej hriadeli diferaka, konkretne sa jedna o vacsiu hrusku, co je na bronzovych puzdrach, lebo ak ti tam zostane nejaka vola, tak sa to neda dobre nastavit, aspon ja som s tym mal problem...ja som tam nechal 0,05mm, co je tak akurat na olejovy film, ked som tam kvapol olej, tak to zostalo bez vole. potom uz vsetko podla prirucky...biela farba, dotlacenie ozubenia do hrusiek, ja som skusal na papieriky, ale da sa to aj podla hlucnosti...podstatne je, ked tocis ozubenim, aby bol prevod tichucky, aby si nemal pocit, ze ozubenie nebezi hladko...samozrejme, obe strany musia byt tiche, ak ti jedna strana nejde nastavit, tak ta prva je este stale zle nastavena...ale ak si v zivote nenastavoval ziaden diferak, tak to moze byt pre teba problem.
-
- Příspěvky: 1868
- Registrován: úte pro 27, 2011 7:38 pm
- Bydliště: Sobotka
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZAJOVA T805
zdraviim.. mam dotaz shanim na 805ku velke talirove kolo predniho difu prava strana nahodou neni neco k manii a nebo kde by se to jeste dalo sehnat...moc dekuji za odpoved...