AVS 4x4

4x4, 6x6 apod

Moderátoři: rezis, Toreto

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
zdeněk 1
Příspěvky: 2915
Registrován: úte črc 17, 2007 2:46 pm
Bydliště: Velká nad Veličkou

Re: NEZMAR II

#16 Nový příspěvek od zdeněk 1 »

pěkné 8) 8) ale toho čz tourista bych osobně neprodal ani za milion :( zrovna teď se :vztek: ze zedním blatníkem a tím pos...pantem
Schopný autor tvoří,neschopný poučuje

milanm
Příspěvky: 846
Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: NEZMAR II

#17 Nový příspěvek od milanm »

Taky jsem nechtěl ale přišla zlá doba a byl dobře prodaný.
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/

milanm
Příspěvky: 846
Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: NEZMAR II

#18 Nový příspěvek od milanm »

nové čerpadlo
Přílohy
Obraz0886 [800x600].jpg
Obraz0885 [800x600].jpg
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/

milanm
Příspěvky: 846
Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: NEZMAR II

#19 Nový příspěvek od milanm »

Ahoj tak nastal nový problém s upadlým kardanem ukroutil se ve sváru na vývodu
z redukční převodovky
Přílohy
upadlý kardan (6).jpg
upadlý kardan (5).jpg
upadlý kardan (4).jpg
upadlý kardan (3).jpg
upadlý kardan (2).jpg
upadlý kardan (1).jpg
upadlý kardan.jpg
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
milstav1
Příspěvky: 2401
Registrován: pon lis 15, 2010 12:06 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: NEZMAR II

#20 Nový příspěvek od milstav1 »

milanm píše:Ahoj tak nastal nový problém s upadlým kardanem ukroutil se ve sváru na vývodu
z redukční převodovky
No ani se nedivím že se ukroutíl když sem viděl tu naloženu vlečku teho dřeva jinak to je vlečka jek krava to se vlesy ani neotočíš !

milanm
Příspěvky: 846
Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: NEZMAR II

#21 Nový příspěvek od milanm »

Do lesa nezajíždím dřevo vytahám v kulatině 4-5m ven na louku a tam teprve naložím
Přílohy
Obraz0461 [800x600].jpg
Obraz0460 [800x600].jpg
Obraz0457 [800x600].jpg
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/

milanm
Příspěvky: 846
Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: NEZMAR II

#22 Nový příspěvek od milanm »

Tak jsem se rozhodl že dám hnanou přední nápravu bohužel se mi nedaří sehnat origo tak se ji pokusím vyrobit veškeré vaše názory a postřehy jsou vítány

dárcové komponentů
náprava ford tranzit
náboje kol peugeout 309D
spojovačka řízení včetně pák forschirt E512
kola 6,4x15 oktávka
Přílohy
kola předek 1 [800x600].jpg
Obraz0947 [800x600].jpg
naboj [800x600].jpg
zadní naprava tranzit (2).jpg
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/

milanm
Příspěvky: 846
Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: NEZMAR II

#23 Nový příspěvek od milanm »

nákres konstrukce
Přílohy
zadní naprava tranzit (2).jpg
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
fastrac8250
Příspěvky: 1505
Registrován: čtv pro 20, 2007 5:34 pm
Bydliště: košice

Re: NEZMAR II

#24 Nový příspěvek od fastrac8250 »

co cches tym cerpadlom hnat? je dost velke a zozerie ti dost vykonu :friends:

milanm
Příspěvky: 846
Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: NEZMAR II

#25 Nový příspěvek od milanm »

zatím nevím? chtěl jsem ho zabudovat do nezmara ale musel bych ho dát opačně kvúli otáčkám
a to se mi tam nechce vejít takže ted nevím?
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/

Jiřin
Příspěvky: 1281
Registrován: úte zář 11, 2007 9:29 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: NEZMAR II

#26 Nový příspěvek od Jiřin »

Mel bych k tomu reseni dve pripominky.
1) Nezapomenout na axialni lozisko - jinak se pak tezko toci kolama. (na kulickovem se ridi lehceji)
2) Pouziti lozisek a gufer na konci napravnice versus pouziti homokinetickych kloubu neni vhodna. Jednak to lozisko je tam zcela zbytecne a zadruhe - zvedni si auto s prednim nahonem na hever, sundej kolo a otacej rizenim. No a pak se podivej, kolik ti poloosa u homokloubu chodi dopredu a dozadu. Kdyz to podepres loziskem, nebude ti to zatacet.

Jestli tam chces ten homokloub, tak bych volil variantu na konec napravnice nasadit manzetu, na poloosu gufero a manzetu s guferem spojit asi pomoci nejakeho pouzdra. Tu poloosu pod guferem bude lepsi necim vylestit, aby se nedrelo. Ale jeste si napred vyzkousej jen se samotnou poloosou zatacet, jeslti je v napravnici dost mista pro pohyb poloosy.

No a ted jsem si uvedomil jeste jednu vec. Tranzit ma tu napravu tuhou, na konci poloosy je lozisko, ktere nese vahu vozu. Takze v diferencialu je poloosa usazena jen v drazkach. Takze kdyz tam ten homokloub pridelas - pri otaceni to bude tu poloosu v drazkach vyvracet. Sice tam nejake vule jsou, ale je mozne, ze se to casem zacne vymackavat.

Mozna by pomohlo, kdyby osa lamani poloosy v homokloubu byla v ose svislych cepu. Pak by nedochazelo k tomu bocnimu vychyleni. Ale mam obavy, ze by se ta tehlice musela hodne upravovat, aby ses dostal do osy.

A nebo pouzit uplne jiny kloub. Trabanta - jenze ten je slaby - nedoporucuji. V uvahu by mohl prichazet jeste klasicky kardanuv kloub. Lepsi jsou ze zemedelskych nahonu - ty jsou delane na velke uhly natoceni.

Zaklad je, mit osu lamani poloosy v ose svislych cepu :)

milanm
Příspěvky: 846
Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: NEZMAR II

#27 Nový příspěvek od milanm »

Díky za přípominky pošli mi ilustrační nákres
Tak jsem skoumal u předního náhonu pohyb poloosy a při zatočení vlevo nebo vpravo jsem pohyb
nevyděl ale pří zvednutí či stlačení se poloosa vysunuje a zasunuje ,bylo to na předku s ramenama ,já když to udělám jako tuhou nápravu tak se to bude naklánět jako celek takže ten výsuvný pohyb tam nebude.
To ložisko na konci nápravnice by skutečně být nemuselo vycházel jsem z konstrukce jiného kolegy zde na foru ten ho tam má a vničem mu nepřekáží,stačilo by tam jen gufero a uchycení pro manžetu na homokloub.
na to řízení chci použít horní klouby z autobusu zatím ještš nemám jak budou dám foto.
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
josip
Příspěvky: 1959
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:07 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: NEZMAR II

#28 Nový příspěvek od josip »

.



ano klb musi byt v osi zvyslych capov potom sa ta poloos nebude pohybovat ja mam pouzite poloosi aj naboje s trabika a drzi vsetko zalezi ako sa k tomu budes chovat a nemam nikde v naprave lozisko na konci mam len gufero a poloos je v dife a v naboji

milanm
Příspěvky: 846
Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: NEZMAR II

#29 Nový příspěvek od milanm »

Ahoj Pro ilustraci jsem dám 2 fotky ty v tom domečku ložisko nemáš a ty osy nejsou vedle sebe ale souběžne s kloubem no a na 3 fotce jsem zkoumal kloub při zatáčení a poloosa se nijak nehýbala přesto že jsem si tam dal pevný bod nezávislí na náboji.
díky Milan
Přílohy
náboj1 [800x600].jpg
osy.jpg
zadní naprava tranzit (1).jpg
Naposledy upravil(a) milanm dne sob úno 05, 2011 7:32 pm, celkem upraveno 1 x.
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
josip
Příspěvky: 1959
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:07 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: NEZMAR II

#30 Nový příspěvek od josip »

ja to mam takto
Přílohy
klb.JPG

Odpovědět

Zpět na „Traktory domácí výroby 4x4“