AVS 4x4
Re: NEZMAR II
pěkné ale toho čz tourista bych osobně neprodal ani za milion zrovna teď se ze zedním blatníkem a tím pos...pantem
Schopný autor tvoří,neschopný poučuje
-
- Příspěvky: 846
- Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: NEZMAR II
Taky jsem nechtěl ale přišla zlá doba a byl dobře prodaný.
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/
-
- Příspěvky: 846
- Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: NEZMAR II
nové čerpadlo
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/
-
- Příspěvky: 846
- Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: NEZMAR II
Ahoj tak nastal nový problém s upadlým kardanem ukroutil se ve sváru na vývodu
z redukční převodovky
z redukční převodovky
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/
- milstav1
- Příspěvky: 2401
- Registrován: pon lis 15, 2010 12:06 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: NEZMAR II
No ani se nedivím že se ukroutíl když sem viděl tu naloženu vlečku teho dřeva jinak to je vlečka jek krava to se vlesy ani neotočíš !milanm píše:Ahoj tak nastal nový problém s upadlým kardanem ukroutil se ve sváru na vývodu
z redukční převodovky
-
- Příspěvky: 846
- Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: NEZMAR II
Do lesa nezajíždím dřevo vytahám v kulatině 4-5m ven na louku a tam teprve naložím
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/
-
- Příspěvky: 846
- Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: NEZMAR II
Tak jsem se rozhodl že dám hnanou přední nápravu bohužel se mi nedaří sehnat origo tak se ji pokusím vyrobit veškeré vaše názory a postřehy jsou vítány
dárcové komponentů
náprava ford tranzit
náboje kol peugeout 309D
spojovačka řízení včetně pák forschirt E512
kola 6,4x15 oktávka
dárcové komponentů
náprava ford tranzit
náboje kol peugeout 309D
spojovačka řízení včetně pák forschirt E512
kola 6,4x15 oktávka
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/
-
- Příspěvky: 846
- Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: NEZMAR II
nákres konstrukce
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/
- fastrac8250
- Příspěvky: 1505
- Registrován: čtv pro 20, 2007 5:34 pm
- Bydliště: košice
Re: NEZMAR II
co cches tym cerpadlom hnat? je dost velke a zozerie ti dost vykonu
-
- Příspěvky: 846
- Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: NEZMAR II
zatím nevím? chtěl jsem ho zabudovat do nezmara ale musel bych ho dát opačně kvúli otáčkám
a to se mi tam nechce vejít takže ted nevím?
a to se mi tam nechce vejít takže ted nevím?
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/
-
- Příspěvky: 1281
- Registrován: úte zář 11, 2007 9:29 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: NEZMAR II
Mel bych k tomu reseni dve pripominky.
1) Nezapomenout na axialni lozisko - jinak se pak tezko toci kolama. (na kulickovem se ridi lehceji)
2) Pouziti lozisek a gufer na konci napravnice versus pouziti homokinetickych kloubu neni vhodna. Jednak to lozisko je tam zcela zbytecne a zadruhe - zvedni si auto s prednim nahonem na hever, sundej kolo a otacej rizenim. No a pak se podivej, kolik ti poloosa u homokloubu chodi dopredu a dozadu. Kdyz to podepres loziskem, nebude ti to zatacet.
Jestli tam chces ten homokloub, tak bych volil variantu na konec napravnice nasadit manzetu, na poloosu gufero a manzetu s guferem spojit asi pomoci nejakeho pouzdra. Tu poloosu pod guferem bude lepsi necim vylestit, aby se nedrelo. Ale jeste si napred vyzkousej jen se samotnou poloosou zatacet, jeslti je v napravnici dost mista pro pohyb poloosy.
No a ted jsem si uvedomil jeste jednu vec. Tranzit ma tu napravu tuhou, na konci poloosy je lozisko, ktere nese vahu vozu. Takze v diferencialu je poloosa usazena jen v drazkach. Takze kdyz tam ten homokloub pridelas - pri otaceni to bude tu poloosu v drazkach vyvracet. Sice tam nejake vule jsou, ale je mozne, ze se to casem zacne vymackavat.
Mozna by pomohlo, kdyby osa lamani poloosy v homokloubu byla v ose svislych cepu. Pak by nedochazelo k tomu bocnimu vychyleni. Ale mam obavy, ze by se ta tehlice musela hodne upravovat, aby ses dostal do osy.
A nebo pouzit uplne jiny kloub. Trabanta - jenze ten je slaby - nedoporucuji. V uvahu by mohl prichazet jeste klasicky kardanuv kloub. Lepsi jsou ze zemedelskych nahonu - ty jsou delane na velke uhly natoceni.
Zaklad je, mit osu lamani poloosy v ose svislych cepu
1) Nezapomenout na axialni lozisko - jinak se pak tezko toci kolama. (na kulickovem se ridi lehceji)
2) Pouziti lozisek a gufer na konci napravnice versus pouziti homokinetickych kloubu neni vhodna. Jednak to lozisko je tam zcela zbytecne a zadruhe - zvedni si auto s prednim nahonem na hever, sundej kolo a otacej rizenim. No a pak se podivej, kolik ti poloosa u homokloubu chodi dopredu a dozadu. Kdyz to podepres loziskem, nebude ti to zatacet.
Jestli tam chces ten homokloub, tak bych volil variantu na konec napravnice nasadit manzetu, na poloosu gufero a manzetu s guferem spojit asi pomoci nejakeho pouzdra. Tu poloosu pod guferem bude lepsi necim vylestit, aby se nedrelo. Ale jeste si napred vyzkousej jen se samotnou poloosou zatacet, jeslti je v napravnici dost mista pro pohyb poloosy.
No a ted jsem si uvedomil jeste jednu vec. Tranzit ma tu napravu tuhou, na konci poloosy je lozisko, ktere nese vahu vozu. Takze v diferencialu je poloosa usazena jen v drazkach. Takze kdyz tam ten homokloub pridelas - pri otaceni to bude tu poloosu v drazkach vyvracet. Sice tam nejake vule jsou, ale je mozne, ze se to casem zacne vymackavat.
Mozna by pomohlo, kdyby osa lamani poloosy v homokloubu byla v ose svislych cepu. Pak by nedochazelo k tomu bocnimu vychyleni. Ale mam obavy, ze by se ta tehlice musela hodne upravovat, aby ses dostal do osy.
A nebo pouzit uplne jiny kloub. Trabanta - jenze ten je slaby - nedoporucuji. V uvahu by mohl prichazet jeste klasicky kardanuv kloub. Lepsi jsou ze zemedelskych nahonu - ty jsou delane na velke uhly natoceni.
Zaklad je, mit osu lamani poloosy v ose svislych cepu
-
- Příspěvky: 846
- Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: NEZMAR II
Díky za přípominky pošli mi ilustrační nákres
Tak jsem skoumal u předního náhonu pohyb poloosy a při zatočení vlevo nebo vpravo jsem pohyb
nevyděl ale pří zvednutí či stlačení se poloosa vysunuje a zasunuje ,bylo to na předku s ramenama ,já když to udělám jako tuhou nápravu tak se to bude naklánět jako celek takže ten výsuvný pohyb tam nebude.
To ložisko na konci nápravnice by skutečně být nemuselo vycházel jsem z konstrukce jiného kolegy zde na foru ten ho tam má a vničem mu nepřekáží,stačilo by tam jen gufero a uchycení pro manžetu na homokloub.
na to řízení chci použít horní klouby z autobusu zatím ještš nemám jak budou dám foto.
Tak jsem skoumal u předního náhonu pohyb poloosy a při zatočení vlevo nebo vpravo jsem pohyb
nevyděl ale pří zvednutí či stlačení se poloosa vysunuje a zasunuje ,bylo to na předku s ramenama ,já když to udělám jako tuhou nápravu tak se to bude naklánět jako celek takže ten výsuvný pohyb tam nebude.
To ložisko na konci nápravnice by skutečně být nemuselo vycházel jsem z konstrukce jiného kolegy zde na foru ten ho tam má a vničem mu nepřekáží,stačilo by tam jen gufero a uchycení pro manžetu na homokloub.
na to řízení chci použít horní klouby z autobusu zatím ještš nemám jak budou dám foto.
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/
- josip
- Příspěvky: 1959
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:07 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: NEZMAR II
.
ano klb musi byt v osi zvyslych capov potom sa ta poloos nebude pohybovat ja mam pouzite poloosi aj naboje s trabika a drzi vsetko zalezi ako sa k tomu budes chovat a nemam nikde v naprave lozisko na konci mam len gufero a poloos je v dife a v naboji
ano klb musi byt v osi zvyslych capov potom sa ta poloos nebude pohybovat ja mam pouzite poloosi aj naboje s trabika a drzi vsetko zalezi ako sa k tomu budes chovat a nemam nikde v naprave lozisko na konci mam len gufero a poloos je v dife a v naboji
-
- Příspěvky: 846
- Registrován: pon kvě 17, 2010 11:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: NEZMAR II
Ahoj Pro ilustraci jsem dám 2 fotky ty v tom domečku ložisko nemáš a ty osy nejsou vedle sebe ale souběžne s kloubem no a na 3 fotce jsem zkoumal kloub při zatáčení a poloosa se nijak nehýbala přesto že jsem si tam dal pevný bod nezávislí na náboji.
díky Milan
díky Milan
Naposledy upravil(a) milanm dne sob úno 05, 2011 7:32 pm, celkem upraveno 1 x.
musíš bejt šikovnej miláne nešikovnejch je dost
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/watch?v=WSRiLa3JH00
http://milanmo4x4.rajce.idnes.cz/