TRAKTOR - PROXIMUS
Re: TRAKTOR - PROXIMUS
Technické údaje:
Šířka 1670 mm
Rozchod 1920
délka 3100
střed zadních kol 1350 mm
zadní kola 124/24
přední 75/15,
motor ISUZU 1,7D S převodovkou
přídavná PV3S
brzdy kapalinové na všechna kola se zásuvkou na vlek
ruční brzda na zadní kola se speciálním napojením
skla lepená a přilepená
nářadí : vlek ,naviják , štěpkovač ,sazeč brambor,...........
Šířka 1670 mm
Rozchod 1920
délka 3100
střed zadních kol 1350 mm
zadní kola 124/24
přední 75/15,
motor ISUZU 1,7D S převodovkou
přídavná PV3S
brzdy kapalinové na všechna kola se zásuvkou na vlek
ruční brzda na zadní kola se speciálním napojením
skla lepená a přilepená
nářadí : vlek ,naviják , štěpkovač ,sazeč brambor,...........
Re: TRAKTOR - PROXIMUS
Postupuj podľa návodu v mojom podpise
Re: TRAKTOR - PROXIMUS
vkládání fotek je pro mě natolik složité , že přemýšlím původní záměr podělit se o zkušenosti při stavbě traktoru PROIMUS , který byl v pořadí 4. co sem postavil.(celkem 5) opustit. Navíc je u všeho vykřičník. A nevím jestli by to někoho zajímalo.
s pozdravem aktonda .
s pozdravem aktonda .
Re: TRAKTOR - PROXIMUS
Si piš, že zajímalo . Zkus album na rajče.cz a sem dát jen odkaz. Dělám to taky tak a v pohodě
Re: TRAKTOR - PROXIMUS
Ahoj,
Skús to len po tej jednom odkaze,
Tam sa ti to podarilo,
Tuniak asi niečo robíš zle..
Skús to len po tej jednom odkaze,
Tam sa ti to podarilo,
Tuniak asi niečo robíš zle..
Re: TRAKTOR - PROXIMUS
Tak zdravím Vás všechny .
Přemýšlel jsem jestli mohu něčím přispět když e tu tolik šikovných a slavných traktorů a jejich konstruktérů.
Tak jsem po velkých zkouškách konečně dostal fotky do fora.
Přemýšlel jsem jestli mohu něčím přispět když e tu tolik šikovných a slavných traktorů a jejich konstruktérů.
Tak jsem po velkých zkouškách konečně dostal fotky do fora.
Re: TRAKTOR - PROXIMUS
Moc pěknej traktůrek
Re: TRAKTOR - PROXIMUS
No vidíš, zvládol si to...
A pekný traktorík...
A pekný traktorík...
-
- Příspěvky: 2512
- Registrován: pát bře 25, 2011 11:02 am
- Bydliště: Sk
Re: TRAKTOR - PROXIMUS
Traktor paradny
Re: TRAKTOR - PROXIMUS
Děkuji za chválu. To že jsem to nevzdal vděčím jednomu z vás který mě povzbudil abych vkládání fotek nevzdal. Mám také videa ,ale jak je sem dostat nemám tušení. Ale konečně k tématu .PROXIMUS je v pořadí 4.traktorem co jsem vyrobil .1. traktor bil OLEŠKO z Urob si sám kde jsem nasbíral hromadu zkušeností. 2,traktor bil klasika motor OKTÁVKA a náprava ŽUK a měl jsem vývodovou hřídel.
3,traktorem je z Gáza protože jen zadní pohon na polní práce nestačil. Měl jsem k němu naviják a boční prstovou sekačku. Právě když byl
motor vychozený (hlavní problém byl rozdělovač karburátor ) a na prodej jsme namontovali rozdělovač , karburátor a zapalování z FAVORITA. Také
velkou u těchto motorů je vysoká spotřeba. Tak jsem se pustil do výroby současného traktoru .
Motor má malou spotřebu a také nemusíme při jízdě mrznout . V minulém roce jsem přestěhoval naviják z kabiny na opěrnou radlici. V současné
době dělám posuv větví do štěpkovače .To je pro tuto chvíli vše. Příště jestli vás bude zajímat problém s imobilizérem a ruční brzda .
3,traktorem je z Gáza protože jen zadní pohon na polní práce nestačil. Měl jsem k němu naviják a boční prstovou sekačku. Právě když byl
motor vychozený (hlavní problém byl rozdělovač karburátor ) a na prodej jsme namontovali rozdělovač , karburátor a zapalování z FAVORITA. Také
velkou u těchto motorů je vysoká spotřeba. Tak jsem se pustil do výroby současného traktoru .
Motor má malou spotřebu a také nemusíme při jízdě mrznout . V minulém roce jsem přestěhoval naviják z kabiny na opěrnou radlici. V současné
době dělám posuv větví do štěpkovače .To je pro tuto chvíli vše. Příště jestli vás bude zajímat problém s imobilizérem a ruční brzda .
Re: TRAKTOR - PROXIMUS
Jedním z problémů se potkala velká část je chlazení . Jednou z nejdůležitějších věcí na kterou jsem přišel je elektrické zapojení ventilátoru . Chladič mám
z AVIE čidlo bylo na zpátečce a navíc zapojené(špatně) automaticky nebo ručně. V každém kopci to vařilo .Čidlo sem přemístil na horní trubku ,asi
200mm před chladič elektriku zapojili podle schéma jak u auta a od té doby mám pokoj . Když pracuji s navijákem tak se teplota pohybuje mezi
85-90 st. . Na fotce je to vidět.
z AVIE čidlo bylo na zpátečce a navíc zapojené(špatně) automaticky nebo ručně. V každém kopci to vařilo .Čidlo sem přemístil na horní trubku ,asi
200mm před chladič elektriku zapojili podle schéma jak u auta a od té doby mám pokoj . Když pracuji s navijákem tak se teplota pohybuje mezi
85-90 st. . Na fotce je to vidět.